Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tapasztalatok 3 hónap Facebook

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tapasztalatok 3 hónap Facebook"— Előadás másolata:

1 Tapasztalatok 3 hónap Facebook
ÉLŐ videózás után [14 adás tapasztalata egy helyen]

2 Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. Mi a FŐ célja az élő adásoknak és lehet-e vele értékesíteni? 2. Milyen előnyei vannak, ha élő Facebook videókat csinálsz? 3. GYORS TIPP: egy win-win-win szituáció, ami plusz figyelmet és közönséget szül az adásodnak 4. Hogyan válassz témát az élő adáshoz? 5. Milyen technológiával valósítsd meg? Induló, középhaladó, profi szintre is hozok példát és segítséget 2 2

3 Mi a fő célja az élő videóknak?
NEM az eladás....hanem az interakció, kapcsolat! CÉL: megszokjanak téged, mint a nagyi a híradót!

4 További előnyök, ha ÉLŐ videókat csinálsz
1 Kiemelkedhetsz a konkurenseid közül a kiállás, szereplés kapcsán 2 Kvázi a blogcikkeid készen lesznek = több legyet egy csapásra 3 Interaktív, kétirányú kapcsolatod lesz a közönségeddel 4 2016-ban ez a “legmenőbb” formátum 5 Megszokják, mint nagyi a híradót ;)

5 Lehet-e eladni az élő videókkal?
Eddig 30 db könyvet, 3-5 db drágább ajánlatot adtunk el közvetlen live adással A cél nem az, hogy vegyen, vagy végignézze, hanem, hogy bekapcsolódjon

6 Példa – így adtuk el élő adásban a Facebook Hirdetési Napot
Ma este ZÁRJUK a jelentkezést! Add le a jelentkezésedet MOST, ha jönni akarsz, mert többen nem rendezzük meg ezt a tréninget.

7 Gyors tipp: így növeld a közönséget és az izgalmat!
Hívj meg vendégeket: Ugyanaz a célközönsége Van valami érdekessége, aktualitása a dolognak Pl. Csepregi Balázs, Lévai Richárd, Sipos Zoli, PJA, Zalaba Krisztián, Szűcs János

8 Hogyan válassz témát az élő adásodhoz?
1 A legegyszerűbb quick win: vendég előadó 2 Vedd elő régebbről a legnépszerűbb tartalmaid 3 Szavaztasd meg a legbelsőbb vásárlói listádat 4 BÁRMI, amiről blogcikket tervezel írni, tökéletes élő videóba is 5 BÁRMI, amit “mutatni-fogni-látni” kell BÁRMI, ami kétirányú kommunikációra ad lehetőséget vagy azt igényli (kérdés-válaszok, GYIK szekció stb.) 6

9 Technikai megvalósítás az élő videókhoz
Hogyan valósítsd meg technikailag? A második adást keresd!

10 Van kérdésed? Tedd fel kommentben!
KÖSZ A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!


Letölteni ppt "Tapasztalatok 3 hónap Facebook"

Hasonló előadás


Google Hirdetések