Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szponzorálás.
Advertisements

"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Digitális világ A digitális reklám
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
„Avagy mit illik tudni róla, mielőtt bedőlünk neki”
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
MARKETING.
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Versenyelemzés 8.fejezet.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
MARKETING REKLÁM SALES
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Értékesítési tréning ésPAI+. Bárcsak...!... több információt kapnék a termékek elérhetőségéről!... mindig pontos információm lenne a rendelésem összértékéről!...
Alapfogalmak.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingmenedzsment 2008
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A minőség céljai #1  A minőség szabványos megfogalmazása (ISO 9000:2000): A minőség annak a mértéke, hogy mennyire.
Szoftverminőség biztosítása célok, dokumentációk, a minőség költségei Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK 2009.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
7. Előadás Termék stratégia
Marketing mix.
A szervezeti felépítés definíciója
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.

A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Termék & Márka Kopcsay László.
Kisvállalati marketing
Marketing alapok Kopcsay László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az expressz szállítási iparág mai tendenciái a magyarországi TNT példáján keresztül Október 16.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Indítás „Zöld mezős” vállalkozással 0-ról indított vállalkozás Előnyei: – Vállalkozó elképzelései szerint alakítható Hátrány: – Időigényes – Nehéz hitelezőt,
az Akasztói Szikiponty
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
Zöld reklámok.
8. tétel.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Online vásárlás.
Akcióhatékonysági index
Értékesítés, kereskedelem
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1

Piaci ismérvek Felmenőben levő piaci lehetőség Mindenkinek van Egy üzletlánc – több saját márka Vertikális és horizontális eltolódás Előítéletek Már nem az ár az úr Ez már bizalmi kérdés 2

Az Elan -Trio Ahol érték a minőség Merkúr, mint márkanév (bizalom) Magyar kérdés Folytonosság, stabilitás Vevőgondozás és emberi lépték Lokalitás 3

A saját márka iránt támasztott célok Árrés tömeg növelés Jó kapcsolat a beszállítókkal, folytonosság Új beszállítók Franchise-alható legyen Színes termékkínálat Ami nem fér bele a Góbéba – helyi termelők implikálása Emberi lépték A vevő többen kapjon, mint amiért fizetett! 4

A saját márka (ák)? Két minőségi kategória bevezetése – gazdaságos és közép Először a közép kategóriát kell bevezetni – elnyerni a vevők bizalmát Miért közép? – A vásárlók minőségi garanciát látnak az Merkúrban – Azért mennek oda, hogy valami,,mást” kapjanak – Kiküszöbölni az előítéleteket Miért gazdaságos? – A C+C áruházak nem tudnak versenyezni a prémiummal – Franchise, mint cél – Sok beszállító van a gazdaságos kategóriában – A Merkúrokba és a Szuperekbe is járna kis pénzű emberek 5

A saját márkák helyzete a versenyben 6 I II I. Felső közép minőség, alsó közép áron II. Alsó közép minőség, gazdaságos áron

Kihívások és megoldások Saját márkák iránti előítéletek – Minőséget kell adni – nincs zsákba macska (csomagolás, arculat, állag, íz, forma, stb.) – Ne domináljon a név és ne legyen kirívó – Egységes, letisztult arculat, amely a minőséget sugallja – Csak abban utazunk amiben biztosak vagyunk – A gazdaságos kategória is gazdaságos, de nem,,szar” – Lassú piaci behatolás – termékről termékre Magyar termék – Kétnyelvű címkék –,,Magyaros” színek és letisztult arculat 7

Kihívások és megoldások Beszállítók – Osztályozás, és szigorú kontroll – Saját termelési pontok Bizalmi faktor – Bizalmi háromszög, mint saját védjegy Címkéken rajta van Erősíti a vásárló bizalmát Egy plusz a versenytársakhoz képest A kérdés: meg tudunk felelni ennek? 8 Egészség Öko lábnyom vagy lokalitás Korrekt üzlet

Kihívások és megoldások Egy,,másolható” példa: Auchan Név: – I. Merkúr II. Elan – Csak az árcímkéken és promókban jelenik Színek: – 3+1 – Fehér, zöld, piros (árnyalat!)+ szöveg szín 9

Kinek szól? 10 Előny szerintiDemográfiaiMagatartás szerintiMás márkák szerintiSaját márkák szerinti Takarékosság Fiatal családoknagy bevásárlásokLidl, PennyMindkét kategória Kis pénzű emberekgyakori használókClever, TIP, PennyGazdaságos kategória Okos döntésnagycsaládosoknagy bevásárlásokK-Classic, BillaGazdaságos kategória FolyamatosságNyugdíjasok, főbevásárlókgyakori használókAuchan, Real QualityKözép kategória Magyar címke magyar lakta vidéken mindenki minden vásárlásNincsMindkét kategória,,Profi a profinak"Kis boltoknagy bevásárlásokARO, TIPGazdaságos kategória

Promóciós stratégia Többet olcsóbban elv: – 3-at fizet egyet kap ingyen – Minél többet vesz annál olcsóbb a termékek egységára - lépcsőzetes árképzés A lépcsőzetes ár megjelenik minden termék mellett. Vagyis a vásárlási döntést befolyásolja. A kasszánál automatikusan tudja a szoftver számlázáskor. 11

Marketing kommunikációs elemek POS: – Árcímke - polcsín – Lépcsős ár kommunikáció – People stopper Média: – Újság (sajtó) – Magazin 12 Outdoor: – Billboard – People stopper – Banner Egyéb: – Saját kedvezményes ismertető lap – Belső rádió – Padlórajz – Plakát