Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások. 2014. 06. 28. 2 Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások. 2014. 06. 28. 2 Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket."— Előadás másolata:

1 Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások

2 2014. 06. 28. 2 Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket a videa-n belül lévő videókban vagy azok környezetében helyezhetünk el.  Előnye:  Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál  Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni  Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet  Típusai:  Ticker-text  Pre-roll videoszpot  Post-roll videospot  Logó a playerben  Banner a playerben

3  Ticker text:  A szöveges hirdetés (ticker text) a videó lejátszás közepén úszik be a lejátszó képernyőbe és kattintható.  A hirdetés szövege lejátszás közben egyszer vagy többször megjeleníthető.  A szöveg paraméterei (betűtípus, méret, szín) hirdetői igény alapján alakíthatók.  Kategória és címke alapján targetálható. 2014. 06. 28. 3 Ticker text

4 Pre-roll videospot:  Minden videó előtt lejátszódó maximum 10 mp hosszúságú reklám videó  Nem átugorható  Kategória és címke alapján targetálható 2014. 06. 28. 4 Pre-roll videospot

5 Post-roll videospot:  Minden videó után lejátszódó maximum 30 mp hosszúságú reklám videó.  Kategória és címke alapján targetálható.  A reklám videó spot lejátszása nem állítható meg és a lejátszás nem pörgethető előre. 2014. 06. 28. 5 Post-roll videospot

6  Logó a playerben:  A 95x45 vagy 65x65 méretű hirdetői logó a videó teljes hosszában megjelenik és kattintható.  Kategória és címke alapján targetálható.  Banner a playerben:  A playerben futó banner a videó elejétől jelenik meg és kattintható.  A banner a user által bezárható.  Kategória és címke alapján targetálható. 2014. 06. 28. 6 Logo és banner a playerben

7 2014. 06. 28. 7 Videó hirdetési megoldások előnyei  Erőteljes image építő eszköz, fiatalos, innovatív, dinamikus kép alakul ki a hirdetőről a látogatóban  Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál  Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni  Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet

8 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások. 2014. 06. 28. 2 Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket."

Hasonló előadás


Google Hirdetések