Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hirdetési termékek – Display

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hirdetési termékek – Display"— Előadás másolata:

1 Hirdetési termékek – Display

2 Display Display (banner) hirdetés:
A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten. Az internetes oldalakon található statikus vagy dinamikus, álló vagy fekvő, változatos méretű reklámszalag, reklámcsík. A felületre kattintva a hirdető weboldalára juthatunk. 2

3 Display formák Leaderboard: 728x90 méretű flash banner
Extra-leaderboard: 728x90-nél szélesebb és magasabb flash banner Kinyíló: Fekvő, álló, vagy doboz banner, amely magasabbra, vagy szélesebbre nyílik automatikusan, mouseover-re, vagy kattintásra 3

4 Display formák Dupla: 468x120 pixeles flash banner
Tripla: 468x180 flash banner Doboz: 250x250 méretű flash banner 4

5 Display formák Doboz: 250x250 méretű flash banner cikkbe ágyazva jelenik meg Extra doboz: 500x200 méretű flash banner, cikkbe ágyazva jelenik meg Vertical,Skyscraper: 120x240/400/600 méretű flash banner 5

6 Display formák Fehér folt / tapéta: 140x600-as, vagy ennél nagyobb flash banner, amely a site-ok jobb oldali üres fehér felületén jelenik meg (ha a teljes fehér felületet borítja, nevezhetjük tapétának is) Peel-off: A hirdetési piac által viszonylag ritkábban használt, klasszikusan arculatépítő megoldás. Az oldal jobb felső sarkában egy szamárfül mozog. A felület napi 1x automatikusan lenyílik, a tartalmak alatt láthatóvá válik a kattintható hirdetés, majd automatikusan visszazárul. Ez után már csak kattintásra nyílik le újra. 6

7 Display formák Kapu: A site felső részét kapu formában körbekerítő flash banner Patkó: iWiW login felületét patkó alakban körbeölelő flash banner Interstitial: A képernyőn egy weboldal megnyitását megelőzően megjelenő, a teljes képernyőt pár másodpercig lefedő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve meghatározott időn belül magától is eltűnik. 7

8 Display formák Layer: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, a tartalom felett megjelenő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve ha nincs interakció, meghatározott időn belül eltűnik. Mérete, alakja, átlátszósága és pozíciója szabadon megadható. Pop-up: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, külön felugró ablakban megjelenő hirdetési forma. Az ablak a képernyő megnyitásával az oldal tartalma felett bukkan fel. A hirdetés bezárható. 8

9 Display formák Pop-under: A pop-up egy speciális változata, amely az újonnan nyitott reklámablakot a már megnyitott más böngészőablakok mögé helyezi el, ezáltal kevésbé offenzív élményt nyújtva a felhasználónak. 9

10 Display megjelenés előnyei
A display megjelenés látványos, és nagyon változatos formákat mutat A kampány céljától függően választható image építő, lojalitást erősítő, értékesítést támogató forma Újabb és újabb megoldások jelennek meg, kihasználva az internet rugalmasságában rejlő lehetőségeket Az Origo portfólióban található oldalak dinamikus szerkezete miatt a display hirdetések gyakorlatilag korlátlanuk alkalmazhatók minden oldalunkon. 10

11 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Hirdetési termékek – Display"

Hasonló előadás


Google Hirdetések