Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Online vásárlás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Online vásárlás."— Előadás másolata:

1 Online vásárlás

2 -több online történő vásárlás
-európai emberek 42 %-a költ RENDSZERESEN önmagára online -2014-ben az online vásárlók száma elérte a 3,4 millió főt Magyarországon, ami a rendszeresen internetezők 72%-a

3

4 Az online vásárlás főbb okai:
Kényelmes Árkedvezmények( ha többször vásárolsz százalékot is kaphatsz) Házhozszállítási lehetőség (Főleg azoknál, akik túlzottan elfoglaltak) Korlátlan nyitvatartás Nagyobb választék Gyors( Már ha belföldi)

5 Akik nem vásárolnak online
Inkább szeretik maguk megfogni, kiválasztani a terméket Félnek, hogy nem a megfelelő terméket kapják (elméretezett cipő)

6 Mit tartanak fontosnak?
Szállítási költség Ár Termékről elérhető képek Termékleírás Garancia Gyorsaság Webáruház kinézete Ismert márkanév

7

8

9

10 Népszerű online webshopok
Cipők: Ruhák: A nagy márkáknak is van webáruházuk, pl. Zara , Berschka Kiegészítők: Konyhai kellékek: Itt receptek is vannak !

11

12

13

14 Bibliográfia k.png vasarlo/?lang=hu magukat-a-fogyasztok/

15 Köszönöm a figyelmet! Kovács Eszter Kommunikáció és Pr. , I. Év


Letölteni ppt "Online vásárlás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések