Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT."— Előadás másolata:

1 AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
2009. május

2 A cég rövid története 1961-ben a francia Gérard Mulliez alapította a vállalatot 1967. első hipermarket építése 1981-től terjeszkedés külföldön 1998. első magyarországi Auchan megnyitása Auchan hipermarket Magyarországon

3 Gérard Mulliez így definiálta vállalatát:
Alapvető értékekkel megerősített családi charta. Egy projekt. Egy vállalat, mely feladatának tekinti: A vásárlók igényeinek kielégítését, az alkalmazottak felelősségvállalását, a gazdaságban való részvételt.

4 Auchan a világban Jelen van: Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Luxemburg, Lengyelország, Magyarország, Oroszország, Románia, Ukrajna, Kína és Tajvan. A cég neve eltérhet (főleg a nyelvezet miatt) A színekhez, a betűtípushoz, a megjelenéshez hűségesek Az eltérések minimálisak.

5 Auchan - Moszkva

6 Auchan - Sanghai

7 Auchan Magyarországon
Marketingszempontból a vállalatnak szigorú szabályoknak kell megfelelnie. Mindenkori forrás: Franciaország. Rendszeres ellenőrzés Változtatás minden hipermarketben egyidejűleg történik.

8 Épület külső képe Jellegzetes neonfelirat
4 alapszín használata minden országban: kék, piros, fehér, zöld Meghatározott betűtípus A madár logó

9

10 Épület belső képe Itt is a 4 alapszín tudatos használata
Meghatározott az alkalmazottak ruháinak összeállítása beosztástól, munkakörtől függően Plakátok, címkék, brossok előírt, módszeres használata

11 Színek a vállalatnál A kék, a fehér és a piros egyértelműen a francia zászlóra vezethető vissza. A zöld szín eredetéről nincsenek hozzáférhető információk.

12 Személymarketing-cégmarketing
A jó eladó magával együtt a terméket is „eladja” Egy személy által kap a vásárló egy képet a cég imázsáról Megjelenés-stílus-mosoly jelentősége Pozitív vásárlási élmények = törzsvásárló

13 A reklámújságok marketingje
Szlogen használata minden oldalon „Nálunk az árak a földön járnak” 1 téma előtérbe helyezése, pl. 11. szülinap Alapszínek állandó megléte Kedvezmények ajánlása a hátoldalon Szolgáltatások felsorolása, pl. házhozszállítás, termékcsere

14 Mindennapi marketingfogások
Az autóutak mellett álló villanyoszlopokra szerelt kb. 50x70 cm-es táblák Nagy hirdetőtáblák használata az autópályák mellett Rendezvények, iskolák, sportolók támogatása 2008 Az olimpiai csapatot 30 millió Ft-tal támogatta

15 Termékek és árak Budaörsön közel 30. ezer terméket forgalmaznak.
Termékpolitika: egy termékcsaládon belül a legolcsóbbtól az exkluzívig. Árpolitika: minél több fajta termék kínálata, minél alacsonyabb áron. A kihelyezés és a címkézettség, mint prioritások.

16 Piaci szegmensek A megcélzott piaci szegmensek: senki és mindenki!
Nincs megcélzott konkrét réteg. A cél: Minél több vásárló igényeinek kielégítése. Aktív konkurencia és piacvizsgálat.

17 Auchan és az internet-marketing
Dinamikus, színes külső Informatív, de szervezetlen tartalom Nem elég tagolt az információáradat A színek használata azonban átgondolt Az akciós újság megjelentetése az interneten, eredeti formában és elrendezésben

18 Köszönöm a figyelmet! További szép napot kívánok!
Készítette: Gábli Andrea /MKZERK/ Nemzetközi tanulmányok szak, I. évfolyam Marketingkommunikáció és PR eszközök


Letölteni ppt "AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések