Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója"— Előadás másolata:

1 CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója

2 A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája
Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi vállalkozás A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája

3 Mi az Adománybolt? Társadalmi vállalkozás: tárgyadományokat társadalmi céllal, nonprofit modellben áruba bocsátó üzlet. Többféle adománybolt-értelmezés, eltérő célrendszerrel Cél szerinti tevékenység támogatása - civil szervezetek - forrás kiegészítés (angol modell) A működésbe épített társadalmi célok elérése reuse mentén (német modell)

4 ADOMÁNYHÁLÓ misszió és célok
A charity- és charity shop kultúra magyarországi meghonosítása Funkcionális újrahasznosítás Innovatív foglalkoztatás - munkahelyteremtés (HH) Szociális vásárlási lehetőség Társadalmi tudatformálás

5 A CSERITI-Adományháló
Óbuda április 1. Angyalföld szeptember Erzsébetváros december Pilisvörösvár július Pestszentlőrinc április És így tovább…

6 Hálózatosodás Adományboltok Szövetsége megalakulóban
érdekképviseleti szerv CSERITI - jótékonysági franchise független szervezetek saját célok közös kommunikáció, arculat minőségbiztosítás

7 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell (Mit és Kinek? Mennyiért? Hol? Hogyan?) Termék/Szolgáltatás és célcsoport pozicionálás: Adománybolt – értékesítés Szociálisan rászorulók Kincsvadászok Tudatos vásárlók (trendi fiatalok) Begyűjtő szolgálat – szolgáltatás Minden magyar állampolgár, vállalkozás, szervezet, stb.

8 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Árpolitika:
Mindenkori használtcikk piac alatti árszínvonal Korrekt, körültekintő árazás Célcsoport szerinti árazás Forgási sebesség figyelembe vétele Alku készség

9 Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Disztribúció: Értékesítés
Kis, színes „belvárosi” boltok CSERITI Szolgáltató Központ – RAKTÁRÁRUHÁZ Adománygyűjtés Helyi gyűjtőpontok Gyűjtőszolgálat

10 TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS
Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Reklám: TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS „Klasszikus vevőkör helyett társadalmi bázist építünk”! MÁRKAÉPÍTÉS: a CSERITI egy társadalmi ernyőmárka a szociális gazdaság bimbózó világában

11 Marketingstratégia Reklám: Klasszikus reklám eszközök Partnerség
szórólap; facebook; google adwords Partnerség CSR (vállalati felelősségvállalás) Civil szervezetek Helyi Önkormányzatok

12 Marketingstratégia Reklám: Média
Nem fizetett sajtómegjelenések Rádió Televízió Írott sajtó (online és offline) Közösségi csatornák („szájról szájra”) Hálózati potenciálok

13 Partnereink

14 Carla Wien

15 Carla Wien

16 Carla Wien

17 Óbudai

18 Angyalföldi

19 Erzsébetvárosi

20 Pilisvörösvári

21 Gyűjtőszolgálat

22

23 ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Sáhy Gábor ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET


Letölteni ppt "CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója"

Hasonló előadás


Google Hirdetések