Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2/18/2018 Marketingterv Név.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2/18/2018 Marketingterv Név."— Előadás másolata:

1 2/18/2018 Marketingterv Név

2 Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő
2/18/2018 Piaci összegzés Piac: múlt, jelen, jövő A piaci részesedés, a piaci vezetők, a piac elmozdulása, a költségek, az árképzés és a verseny változásainak áttekintése

3 Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása
2/18/2018 Termékdefiníció A piacra szánt termék vagy szolgáltatás leírása

4 Verseny A versenyképesség áttekintése
2/18/2018 Verseny A versenyképesség áttekintése Versenytárs termékek, valamint azok erősségeinek és hátrányainak áttekintése Az összes versenytárs termék összevetése az új termékkel

5 Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása
2/18/2018 Elhelyezés A termék vagy szolgáltatás pozicionálása A termék elhelyezése a piacon, valamint időbeli elhelyezése a versenytársakhoz képest Ígéretek a fogyasztóknak A terméknek vagy a szolgáltatásnak a fogyasztók számára nyújtott előnyei: összegzés

6 Kommunikációs stratégia
2/18/2018 Kommunikációs stratégia Célközönség-specifikus kommunikáció A fogyasztók demográfiai sajátosságainak megcélzása

7 Csomagolás és teljesítés
2/18/2018 Csomagolás és teljesítés Termékcsomagolás A termék külalakjának, árazásának, megjelenésének és a hozzá kapcsolódó stratégiának az ismertetése A termékkel nem közvetlenül szállított elemekhez kapcsolódó esetleges problémák ismertetése Eladott áruk költsége Az eladott áruk költségének összegzése és magas szintű darabjegyzék összeállítása

8 Bevezetési stratégiák
2/18/2018 Bevezetési stratégiák Indítási terv Ha a termék bejelentés előtt áll Promóciós költségvetés Részletes költségvetési információkat tartalmazó további anyagok biztosítása áttekintésre

9 Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák
2/18/2018 Közönségkapcsolat Stratégia és végrehajtás PR-stratégiák PR-terv kiemelt pontjai Tartalék PR-tervek összeállítása, beleértve a szerkesztői naptárakat, a bejelentési időpontokat, konferencia-ütemterveket stb.

10 Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése
2/18/2018 Hirdetések Stratégia és végrehajtás Stratégia áttekintése Médiajelenlét és időzítés áttekintése Reklámköltségek áttekintése

11 Egyéb promóció Direkt marketing Külső felek marketingje
2/18/2018 Egyéb promóció Direkt marketing Stratégia, járművek és időzítés áttekintése Célreakció és költségvetés áttekintése Külső felek marketingje Marketing-együttműködési megállapodások más vállalatokkal Marketingprogramok Más promóciós programok

12 Árképzés Árképzés Irányelvek
2/18/2018 Árképzés Árképzés A speciális árképzési módok és árképzési stratégiák összegzése Hasonló termékekkel való összehasonlítás Irányelvek A fő árképzési problémák megértéséhez szükséges irányelvek összegzése

13 Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák
2/18/2018 Forgalmazás Terjesztési stratégia Terjesztési csatornák Terjesztési csatornák összegzése Terjesztés csatornák szerint Az egyes csatornák által képviselt terjesztési hányad ismertetése – egy kördiagram segíthet ebben

14 Speciális piacok/szegmensek
2/18/2018 Speciális piacok/szegmensek Speciális piaci lehetőségek A speciális piaci szegmens lehetőségeinek ismertetése Ezen piacok vagy szegmensek terjesztési stratégiáinak ismertetése Külső partner alkalmazásának lehetősége a speciális piacokon történő terjesztésben

15 Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés
2/18/2018 Nemzetközi támogatás Nemzetközi terjesztés Terjesztési stratégiák ismertetése A nemzetközi terjesztés sajátos problémáinak ismertetése Nemzetközi árképzési stratégia Honosítási problémák Helyi termékváltozatokkal kapcsolatban felmerülő igények

16 Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései
2/18/2018 Sikermérők Az első év célkitűzései További évek célkitűzései A siker és a kudarc mérői A siker feltételei

17 Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés
2/18/2018 Ütemterv A 18 hónapos ütemterv kiemelt pontjai Időzítés A siker szempontjából kulcsfontosságú időzítési függőségek elkülönítése


Letölteni ppt "2/18/2018 Marketingterv Név."

Hasonló előadás


Google Hirdetések