Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges."— Előadás másolata:

1 5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges

2 5.2. Piacszegmentálás •30-50 év •közép/magas jövedelmű férfiak •Helyi lakosok (Telki) •Heti 1-2 alkalom •Baráti társaságok •Budapest vonzáskörzete, alvóváros •piaci rés: igényes szórakozási lehetőség

3 5.3. Marketingstratégia •Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek •Megkülönböztető versenystratégia

4 5.4. Marketingmix- 7P •Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás •Promóció •Nyitási akciók (pl. egyet fizet, kettőt kap) •Szórólapozás •Kuponok, nyereményjátékok- pl. „sportfogadás” a közvetített meccsekre •Emberek: •Képzett, udvarias kiszolgáló-személyzet


Letölteni ppt "5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges."

Hasonló előadás


Google Hirdetések