Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek."— Előadás másolata:

1 Igényfelkelt ő kampány

2 Általunk választott termék: GÓBÉ termékek

3 Eddig: -a GÓBÉ termékek Hargita megyében ismertek és kedveltek -a kampány feladata megismertetni és bevezetni ezeket a termékeket a Kovászna megyei piacra: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna

4 Helyzetelemzés: Kovászna megye:- a termékek nem ismertek - Hargita megyében nagy sikernek örvendenek - Kovászna megye lakosságának többsége magyar - van ok azt hinni hogy a GÓBÉ termékek sikeresek lesznek

5 Kampány leirása: 1.- célok: megismertetni, bevezetni a köztudatba a terméket, növelni a profitot 2.- érdekgazdák: maga a GÓBÉ cég, minden székely ember, a magyar gazdákat segítő piac 3.- célcsoport: kortol és nemtől független 4.- a kampány lefolyását rendező csapat: 20 létszám 5.- tervezett helyszín: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna 6.- tervezett program: bemutatók tartása, kolbásztöltő verseny, disznóölő verseny 7.- lehetséges partnerek, szponzorok: Bertis, Ilu üzletláncok, Torro Impex, Sepsi rádió, Székely Hirmondó

6 Bemutatók: Kolbásztöltő verseny: Disznóvágás:

7 Kutatás: 1.igényfelmérés: közvéleménykutatás 2.témáról, célról: Szivesen fogyasztanának ilyen termékeket? 3.rendezvények arculatárol: a GÓBÉ termékek már ismert arculati elemei 4.kutatás terve: van-e igény ezekre a termékekre?

8 Kutatási jelentés: - a közvéleménykutatás eredményeinek a feldolgozása Rendezvénysorozat arculatának megtervezése, kommunikációs üzenetek - Motto: Helyi termelőktől, helyi kereskedővel, helyi embereknek - Rendezvények szlogenje: GÓBÉ, az otthon íze. - Kommunikácios üzenet: a vásárlóknak a termék használatára való ösztönzése

9 Marketingkommunikációs eszközök 1.ATL eszközök: rádió, ujság internet 2.BTL eszközök: rendezvények, online marketing, szponzorok keresése 3.Guerilla marketing: padlómatrocázás, teherautó átfestése Hozzávetőleges költségvetés: 20 ezer lej

10 Köszönjük a figyelmet! Silló Biborka Păcurar Linda Tóth Bálint


Letölteni ppt "Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések