Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele"— Előadás másolata:

1 KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
Gáspár Beáta Grosu-Márton Laura Márkó Elvira

2 Probléma meghatározása:
Megelőző intézkedéseket indítunk, mielőtt a „nagy multik” kis városunkba is beférkőznének. Ép testben, ép lélek… Kampányunk három fő célt tart szem előtt: egészséges táplálkozás mozgás/sport kikapcsolódás/szorakozás

3 Célcsoportok/stakeholderek:
elsődleges célcsoport/érintettek: - kamaszok (14 és 18 év közöttiek) - fiatalok (18 és 35 év közöttiek) - középkorúak (35 és 50 év közöttiek) - idősek (50 év fölöttiek) másodlagos célcsoport/érdekgazdák: partnereink: Polgár-Társ Alapítvány, iskolák, konditermek, bio üzletek, éttermek, Polgármesteri Hivatal, média.

4 Kampány üzenet: Civil szervezetünk szeretné, ha a célcsoportok a következő úton haladnának: egészséges táplálkozás  mozgás/sport  kikapcsolódás/szórakozás. Kampány időtartama: három hónap: május 1-től  augusztus 1-ig. Periódus: egyszeri kampány. Helyszín meghatározás: Csíkszereda.

5 Taktikák kiválasztása:
ATL eszközök: - szórólap, matrica, hűtőmágnes. plakát internetes sajtó: szekelyhon.ro, pluszportal.ro. internet: honlapunkon külön menüpontot jelenítenénk meg, ahova rákattintva minden információt, képeket, videókat, újság cikkeket megkapnának az érdeklődők az eseményekről és arról, hogy hol tart a kampány. továbbá a közösségi portálokon is hirdetnénk kampányunkat: facebookon, IWIW-en, és yahoo messengeren például küldenénk linket a honlapunkon található menüponthoz és más portálokon is. A linkeket mintegy vírusként terjesztenénk, tehát mindenkinek, elsősorban barátoknak, ismerősöknek és azok tovább küldenék… így kialakulna egy folyamat, amely hitelesebb és meggyőzőbb talán, mint a többi eszköz, mert az ember a barátai, ismerősei üzeneteit jobban megnézni és jobban mobilizálódik rájuk. írott sajtó: Csíki Hírlap, Hargita Népe. rádió: Fun Fm, Retro. Tv csatornák: Csíki Tv, Székely TV. BTL eszközök: promóció: - fitness bérlet - biobolt: csomagok - Tusnád cégtől: ásványvíz csomagok.

6 Akcióterv Májusban: - ismertető, bemutatkozó, tájékoztató hónap:
média konferencia, ahol a médiát tájékoztatjuk, és partnerséget alakítunk ki velük. szórólapok, plakátok szórása. információ szórás: tv-ben, rádióban, interneten.

7 Júniusban: Minden programmal jár egészséges életmód tanácsadás!
1-én : - kamaszoknak: elrettentő példák, videók bemutatása (elhízás, mekis kaja és más gyors éttermekben való táplálkozás veszélyei, betegségek, gyorsabb öregedés….) - fiatalok: előadások vetítése (mi az egészséges/ mi nem, miből főzzünk/miből ne, helyi termékek fontossága, helyi termékek támogatása). - középkorúaknak is vetítenénk ugyan azt, mint a fiataloknak… 1-től - július 31-ig: minden héten egyszer csoportos tea est és szintén hetente egyszer séták az idősek számára. 2-tól - július 29-ig: hetente főzés mindegyik célcsoport számára. 3-án: Neoton Familia koncert mindegyik célcsoport számára. 4-től – július 4-ig heti három alkalommal lennének csoportos táncoktatások- kamaszok számára. 13-tól – 27-ig: két hetes ingyenes gyógyfürdőzés és masszázs a megadott helyeken, csoportokban – középkorúak és idősek számára.

8 Júliusban: 1-től – 31-ig: fitness terembe mehetnek hétfőtől péntekig, a megadott fitness termekben - fiatalok számára. 1-től – 31-ig: mofettázás csoportosan minden héten egyszer - középkorúak számára. 4-től – 11-ig: tábor - kamaszok számára. 4-től – 11-ig: bicikli és gyalog túrák – fiatalok számára.

9 Zárásként: bizonyos programoknál versenyt rendeznénk például:
szakácsverseny táncverseny bicikli verseny stb. Nyertesek nyernének: könyveket az egészséges életmódról, fitness bérleteket, bio- és Tusnád ásványvizes ajándékcsomagokat. Végül a médiában köszönetet mondanánk a résztvevőknek és támogatóknak. A résztvevőket biztatnánk az egészséges életmód folytatására. Közzétennénk egy értékelést.

10 Támogatóink Polgár-Társ Alapítvány (pénzössszeg)
Polgármesteri Hivatal (pénzösszeg, helyek ahol össze gyűlhetnek a csoportok, koncert engedélyezése, biztosítása stb.) Média (ingyenes és pozitív hírek) Kereskedelmi társaságok (pénzösszeg és ajándékcsomagok) Fitness termek (órák adása, terem, tanár aki oktatja a programokat) Bio uzletek (termékek például teafüvek stb. továbbá ajándékcsomagok) Tusnád cég (ásványvíz és ajándékcsomagok).

11 Köszönjük a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele"

Hasonló előadás


Google Hirdetések