Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. 2 › Piacszegmentáció › Célpiac kiválasztása › Termékdifferenciálás › Termékpozicionálás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. 2 › Piacszegmentáció › Célpiac kiválasztása › Termékdifferenciálás › Termékpozicionálás."— Előadás másolata:

1 1

2 2 › Piacszegmentáció › Célpiac kiválasztása › Termékdifferenciálás › Termékpozicionálás

3 3 Közös tulajdonságokkal rendelkező vevők azonosítása a marketing stratégia meghatározása érdekében oly módon, hogy a csoportokon belüli eltérés minél kisebb, a csoportok közötti különbség minél nagyobb legyen.

4 4 tömegmarketing szegmentációs marketing szegletmarketing lokális marketing egyéni marketing

5 5 mérhetőség méret elérhetőség megkülönböztethetőség kezelhetőség A hatékony szegmentáció követelményei

6 6 szelektív szakosodás termékszakosodás piacszakosodás teljes piaci lefedés

7 7 Lakóhely Tájegység Település Távolság

8 8 életkor nem családi viszonyok nemzetiség vallás foglalkozás iskolai végzettség jövedelem életmód életszínvonal

9 9 Termékhasználat Márkahűség Személyiségi jegyek

10 10 választási kritériumok döntéshozó egység felépítése döntéshozó folyamat vásárlási szituáció vásárló szervezet innovációs képesség versenyszituáció szervezeti méret iparág földrajzi elhelyezkedés

11 11 a szegmens mérete, növekedése, árérzékenysége, megszólításának lehetőségei a közvetítők alkuhelyzete a verseny erőssége, jellege belépési, kilépési korlát kormányzati magatartás

12 12 * Termék * Szolgáltatások megrendelési mód házhoz szállítás üzembe helyezés betanítás vevőszolgálat karbantartás egyéb * Személyzet *Csatorna * Imázs

13 13 Versenyképes helyzet teremtése a marketingmix elemeinek optimális felhasználásával.

14 14 egyértelműség következetesség hitelesség versenyképesség tulajdonságok alapján előny alapján felhasználás alapján célpiacra koncentrálva versenytárshoz hasonlítva minőség- ár szerint

15 15 Alulpozícionálás Túlpozícionálás Zavaros pozícionálás Kétséges pozícionálás

16 16


Letölteni ppt "1. 2 › Piacszegmentáció › Célpiac kiválasztása › Termékdifferenciálás › Termékpozicionálás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések