FÖLDRAJZ 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Advertisements

A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Pedagógia oktatása a Főiskolán Orosz Ildikó. A pedagógia rendszere Bevezetés a pedagógiába Neveléstörténet Neveléselmélet Nevelésszociológia Didaktika.
„Webra” nyílt beszerzési rendszer gyakorlati bemutatása Szeged, június 18. Készítette: Fekete Tibor Irodavezető-helyettes Telefon:
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Iskolai információs rendszer. Alapkövetelmények Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett.
Pontrendszer Természetesen Maszk 1.0 béta verzió.
avagy a háromszög technika
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
TEROTECHNOLÓGIA Az állóeszközök újratermelési folyamata.
Gazdasági informatika - bevezető
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Az „első lépés” TÁMOP
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny
Pályaválasztási tanácsadás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Biztonságos Internet Nap február 7.
Egy üzemben sok gyártósoron gyártanak egy bizonyos elektronikai alkatrészt. Az alkatrészek ellenállását időnként ellenőrzik úgy, hogy egy munkás odamegy.
Új molekuláris biológiai módszerek
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A „fény százada”.
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A kétszintű érettségi.
Kovács Gergely Péter Egyszerű lekérdezések
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
  Iskolánkban a kisdiákok informatika oktatását a 2013/14-es tanévtől az első osztályban kezdtük. Az alsó tagozatos nevelőkkel célként tűztük ki, hogy.
Bakik az állásinterjún
Animációk.
Szombatiskola, mint baráti kör
Saját név | Tanár neve | Osztályzat
HHR.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Természettudományi kiselőadás címe
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
A gyermeki jogok érvényesítése
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Környezeti Kontrolling
A minőségellenőrzést támogató program bemutatása, Kérdőívek értékelése
A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL
Vírusok, baktériumok, egysejtűek
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Összeállította: J. Balázs Katalin
FÖLDRAJZ 3.
FÖLDRAJZ 2.
FÖLDRAJZ 1.
Megújuló energiaforrások
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
TUDATOSSÁG ÉLJÜNK A JELENBEN.
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
INFORMATIKA JOGÁSZ HALLGATÓKNAK
Tanuló neve | Tanár neve | Osztályzat
INFORMATIKA JOGÁSZ HALLGATÓKNAK
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
11. óra Az Erkölcsi értékelések és Döntések gyakorlata – a szabá-lyozó, a vezető felelőssége Ii.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

FÖLDRAJZ 1

FÖLDRAJZTANÁR: VLATKO PETROVIĆ

BEVEZETÉS

BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) 1. MAGAVISELET: CSEND: 0 - 45 PADOK FELÁLLÁS TILOS: MOBIL TELEFON BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) ÍRNI, RAJZOLNI, OLVASNI EVÉS, IVÁS, ALVÁS VÁRNI A FOLYOSÓN KÖVETKEZMÉNYEK?

2. TANÍTÁSI ESZKÖZÖK: TANKÖNYV KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK LECKÉK A BLOGON: https//geografija2015.wordpress.com LECKÉK/GIMNÁZIUM 1 KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?

TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS 3. A HETES KÖTELESSÉGEI: TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS KRÉTA HIÁNYZÓK KÁROSULT ESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?

AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG 4. OSZTÁLYOZÁS : UTOLSÓ LECKE ISMÉTLŐ ÓRA ELLENŐRZŐ AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG SZORGALMI OSZTÁLYZAT AZ EGYESEK KIJAVÍTÁSA SEGÍTSÉG: EGYES

AZ 1. OSZTÁLYBAN: A VILÁG TERMÉSZETI FÖLDRAJZA

AZ ÚJ ANYAG FELDOLGOZÁSA: I. FÁZIS – TANULÁS AZ ÓRÁN: POWERPOINT PREZENTÁCIÓ SEGÍTSÉGÉVEL MEGTANULNI PÁR PERC ALATT A LECKE RÉSZEIT, RÉSZENKÉNT EGYEDÜL, PÁROKBAN, VAGY 4 TAGÚ CSOPORTBAN (SZOMSZÉDOS TANULÓK) ELŐKÉSZÍTENI A VÁLASZOKAT A TANÁR KÉRDÉSEIRE TILOS: ÁTÍRNI ÉS ÁTRAJZOLNI A PREZENTÁCIÓT

A FÜZETBE: A LECKE SORSZÁMA ÉS NEVE ISMÉTELNI, MAGYARÁZNI EGYMÁSNAK A MEGTANULTAT EGMÁSTÓL KÉRDEZNI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET TANKÖNYVET, ATLASZT ÉS TÉRKÉPET IS KELL HASZNÁLNI ELŐKÉSZÍTENI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET A 2. FÁZISRA TANÁR: VALAKIKNEK NEHEZEBB KÉRDÉSEKET AD, VALAKIKNEK SEGÍT HALKAN BESZÉLGETNI

II. FÁZIS – AZ ÓRÁN MEGTANULTAK OSZTÁLYZÁSA: A LECKE EGY RÉSZÉT A VÉLETLENÜL KIVÁLASZTOTT TANULÓ FELELI TÖBBSZÖR IS LEHET UGYANAZON AZ ÓRÁN MINDENKI MEG KELL HOGY TANULJON MINDENT HASZNÁLNI A FALI TÉRKÉPET ÉS A TÁBLÁT A TANÁR HASZNÁLJA A PREZENTÁCIÓT JEGYEK: A NAPLÓBA... NEM VILÁGOS KÉRDÉSEK; BEÍRNI A FÜZETBE

LECKÉK PREZENTÁCIÓ NÉLKÜL, VAGY A PREZENTÁCIÓK NEM TELJESEK: AZONOS ELJÁRÁS, DE A TANKÖNYVBŐL ÉS A PREZENTÁCIÓBÓL KELL TANULNI LEHET: A TANKÖNYVBEN ALÁHUZNI, LEÍRNI A VÁZLATOT A FÜZETBE

SZÓBELI FELELÉSI ÓRA: TANÁR: FELHÍVJA A TANULÓT ÉS FELTESZI A KÉRDÉSEKET A TÖBBI TANULÓ: MAGUKBAN OLDJÁK MEG A KÉRDÉSEKET A TANÁR FELHÍVÁSÁRA VÁLASZOLNAK A KÉRDÉSEKRE

OSZTÁLYOZÁS: A TUDÁS ELISMÉTLÉSE (TÉNYEK) AZ INFORMÁCIÓK ÖSSZEKAPCSOLÁSA, MEGÉRTÉSE, MAGYARÁZÁSA ÉS ÉRTÉKELÉSE, VALAMINT KÖVETKEZTETÉS A TUDÁS ALKALMAZÁSA AZ ÚJ ÉLETHELYZETEKBEN