1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Készítette: Gondos Borbála
Literacy és a felhasználói tudatosság Infokommunikációs Szakmai Nap „ A demokratikus civilizációk csak akkor maradnak fenn, ha a képnyelv nem hipnózisba.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
A év értékelése és a év újdonságai
Internet tudományos használata
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Üzleti modell központú fejlesztés
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Mastermind A tudatos vállalkozók agytrösztje
HUNTÉKA Integrált Könyvtári (Közgyűjteményi) Rendszer
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Mitől lesz mobil a pincér?
Kereskedelmi Eszközök Specialista
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
Az információs társadalom joga
Innovációs képesség és jólét összefüggései
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
A honlapod a holnapod? ,illetve Data is the new Oil?
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
INFORMATIKA november 18. Gyakorló alkalom – 2. rész
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Számítógépes vírusok.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Szoftverrobotok vs biorobotok Bemutatkozik Albert, a vállalati robot
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Szerzője Konzulens neve
Sigfox technológia és hálózatok
Szülői értekezlet 6.B
INFORMATIKA október 6. Gyakorló alkalom – 2. rész
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
Iskolai szociális segítő
IT hálózat biztonság Összeállította: Huszár István
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
IT biztonsági monitoring eseményfelügyelet, bizonyítékok,
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Előadás másolata:

1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN DIGITALIS 1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN 2, JÁTÉK - GAME INFO QUIZ – MAGIC PALM learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl ELŐADÁS – ELEMZÉS / webmarketing trendek - JÁTÉK

WEBMARKETING – DIGITALISMARKETING Kezeljük Dolgainkat Intelligensen! ELŐADÁS WEBMARKETING – DIGITALISMARKETING Kezeljük Dolgainkat Intelligensen! Intelligence is the ability to adapt to change. Az intelligencia: a változáshoz való alkalmazkodóképesség. Stephen Hawking Joós Attila ügyvezető WEBMARK EUROPE KFT. WWW.WEBMARK.HU learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl Az alkalmazkodás egy állandó változás – a változás pedig egy állandó tanulási folyamat – egy amolyan próba szerencse – vagy ahogy felénk mondják próba szerencsétlenség :D megismerjük a környezetünket, majd alkalmazkodunk hozzá – kitűzünk célokat, ha ezeket gyakran elérjük akkor sikeresnek érezzük magunkat! – Hogyan csináljuk? Induljunk ki abból, hogy nagyon különbözőek vagyunk!

Generációk A kép a digitaliscsalád.hu -ról származik. Induljunk el a kályhától : a webmarketing tevékenységek végzése során a generációs különbségekre nagyon kell figyelni – erről nagyon sokat és sokféleképpen fogunk tanulni, mivel az Y generáció tagjai kezdik létszámban és befolyásban beérni az X generáció tagjait – állandó versenyben vagyunk a pozíciókért és persze a sikerért – amiért mindenki küzd!

XXI. Századi „szokásaink rabjai” vagyunk TRENDS XXI. Századi „szokásaink rabjai” vagyunk Diktálják a ritmust, trendeket – „célkeresztben” vagyunk – [AutoFókusz] Eszközeink a „pórázunk” – teljes időben online jelenlét – [Full Time] Dolgok Internete – a használati tárgyak „beszélgetnek” – [IoT] „Digitális bennszülöttek” a gyerekek – csak a [MOST!] és AZONNAL! van. Véleményvezérek - influencerek – ha úgy csinálod, mint én… jó lesz! Figyelem megosztás helyett Figyelem csere! – [Reklám és Információ] Mintakövetést végzünk [Viselkedési mintákat „növesztünk”] Tudják mit teszel idén nyáron! www.google.com/trends/ learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl A szokásaink rabjai vagyunk – eddig csak sejtették ezeket, most pedig már tudják! A figyelmünkért küzdenek a márkák, hogy jelen legyenek az életünkben – napi 150 – 180 interakciót várnak el tőlünk. Emailek, sms, telefon, facebook üzenet, instagram, chat ablakok … Tegye fel a kezét aki reggel első mozdulattal a telefonjához nyúl – és este az utolsó mozdulat?

„MINTASÁG” Piaget : Sémák 0 – 12 kor között…

WEBMARKETING – Minek és Kinek? Jelen vagyok és nekem ez éppen elég… „Én Márka” vagyok? – [felület] Termékem és/vagy Szolgáltatásom van és népszerűsítem – [weblap] Elektronikus kereskedelmet folytatok – [webshop - webáruház] Információt vagy híreket szolgáltatok - [portál] Tervezünk – Megvalósítunk – Mérünk … [ Ismételjük ] Mindeközben… KELETKEZIK RENGETEG ADAT Az ADAT az új OLAJ! The DATA is the new OIL! learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

New Oil... 1024 bytes = Yottabytes learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

2025 - Főnök: a programunk kijavította önmagát! BIG Bro. Az őrök őrzik … és az őröket ki őrzi? ADATVÉDELEM – GDPR 2018.05.25. Személyes adatok védelme – véget ért az „adat-vadnyugat” (?) Biztonságos csatorna SSL – „zöld lakat” a webcím mellett (2018.06.01.) Profilozás – látogatói profilok készítése (nő / 35 / diplomás) Adatvédelmi nyilatkozatok – a jogászok csatlakoztak a weblapépítéshez Zárt vagy nyílt rendszerek – indiai szoftver / kínai hardver – garancia? Meg tudjuk-e védeni az adatokat – titkosítás, mesterséges intelligencia 2025 - Főnök: a programunk kijavította önmagát! learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Buyers learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Vajon melyik koktél ártott meg? Az utolsó? MIX Vajon melyik koktél ártott meg? Az utolsó? learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Harmadik típusú találkozások… Az idegen látogatók… már nem is idegenek VISITORS Harmadik típusú találkozások… Az idegen látogatók… már nem is idegenek Direkt találatok – beírja a pontos webcímünket [DIREKT MARKETING] Keresőből érkező találatok – jellemzően egy problémára keresnek választ, vagy ránk keresnek : Content is King! – [SEM : SEARCH ENGINE MARKETING] - [CONTENT MARKETING] Külső hivatkozások, linkek, online magazinok – [LINKMARKETING] Közösségi oldalak – Facebook,Twitter, [SOCIAL MARKETING] Hírlevél, hírlevél sorozat - címlista, adatbázis [MAIL MARKETING] Fizetett hirdetések – Adwords, Facebook [ONLINE MARKETING] Fizetett termékmegjelenítés – pl. youtube [INFLUENCER MARKETING] MÉDIA MIX! learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Push text Hogyan lépjünk a felhasználó felé? Ismerkedünk / kedvére teszünk! learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

„Felhasználói élményt” érintő javaslatok UX Trend „Felhasználói élményt” érintő javaslatok Hiába a rengeteg adat… Egy képernyőnyi lehetőség – […egy képernyő/egy feladat] Koncentrációt helyezzük a fontos részekre… [tápláld a szemet!] A kevesebb több elvét kövesse – lélegző felületekkel [ne zsúfolj!] Egyszerű navigáció – egyszerű „élet” [legyen bejárható a felület] Egykezes használat – kétkezes használat alapelvei [kezes ügyek] Mozgasd okosan a felhasználódat… [kommunikálj variáltan] learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

„A webdesigner élete csupa rettegés…”- Márk Az eszközökhöz alkalmazkodó design elterjedése… „A webdesigner élete csupa rettegés…”- Márk learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

SIKER learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

JÁTÉK JÁTÉK learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Lépés: WWW.KAHOOT.IT - böngésző Lépés: 7 jegyű GamePin - mutatom TOJÁS Lépés: WWW.KAHOOT.IT - böngésző Lépés: 7 jegyű GamePin - mutatom Lépes: Nick name: „szép legyen!” learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl

Köszönöm szépen a figyelmet! Sajnos vége Köszönöm szépen a figyelmet! joos.attila@webmark.hu learn more @ www.webmark-europe.com & www.webdesign-webmark.nl