Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vásárolj úgy, ahogy tetszik!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vásárolj úgy, ahogy tetszik!"— Előadás másolata:

1 Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
változó vásárlási csatornahasználatok dr. Orosz András marketing működési igazgató Tesco Globál Áruházak Zrt.

2 Mit szeret a vásárló? Mi változott?
Megközelíthetőség Minőség Választék Gyorsaság Akciók

3 Jó ez a vásárlónak? Prosumers Kényelem & Idő Tudatosság
Value for money Value for time Tudatosság Prosumers Digitális Világ Vélemény vezérek

4 Ha fontos a közelség és a kényelem…

5 Vásárlásra alkalmas website
Milyen a jó multichannel? Kényelmes bolt Vásárlásra alkalmas website Mobil site vagy app

6 Mi számít? Vásárlói elvárások?
60% az online vásárlóknak az elmúlt 4 évben veszítette el az e-commerce szüzességét 59%-át a közösségi média inspirálta Brand > 15%: 1 kereskedő/12 hó, 43% 2-5 Adatvédelem (személyes adatok és fogyasztói szokások) > 43% aggódik Személyesség Konzisztens vásárlási élmény minden eszközön > 43% mobil Transzparencia, real-time > 46% össze akarja tudni hasonlítani Appok, mobil site-ok

7

8 Vásárlói visszajelzések kezelése
Miért fontos? WoM Reklamáció kezelés Lojalitást befolyásoló Negatívból pozitív élmény

9 Milyen a jövő vásárlója?
Mit hoz a jövő? gondolkodás Milyen a jövő vásárlója? Multichannel fogyasztás visszajelzés Loyalty 2.0

10 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Vásárolj úgy, ahogy tetszik!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések