Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a térségi integrált szakképző központok számára Baskiné Lipka Gabriella.
VÁLTOZÁSOK A SZAKKÉPZÉSBEN április 04. dr. Harangozó Ildikó Fejér Megyei Kormányhivatal Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
A háztartások életszínvonala. Tartalom 1.Bevezetés 2.Jövedelmi helyzet 3.Szegénység vagy társadalmi kirekesztődés 4.A háztartások fogyasztása 5.Összegzés.
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK INTÉZMÉNYI HASZNOSÍTÁSA
Mézes József Érsek-Kovács Adrienn
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Középfokú felvételi eljárás a 2016/2017. tanévben
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Dr. Vécsei Pál A lakossági jövedelmek területi változása1992 és 2008 között Budapest, június.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A közigazgatással foglalkozó tudományok
A magyar társadalom a népszámlálás tükrében
Bértárgyalási alternatívák 2010-re
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
Érettségi eredmények május-június
Érettségi eredmények május-június
Intézményvezetői célkitűzések
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Érettségi eredmények május-június
Készítette: Boros Bence
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
DARUS.
Általános iskola eredménye, értékelése
ÉRETTSÉGI MÁJUS-JÚNIUS
Statisztika Érettségi feladatok
Középfokú felvételi eljárás a 2017/2018. tanévben
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben
SZAKISKOLAI KOMPETENCIAMÉRÉSEK
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Érettségi tájékoztató 2019
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Országos kompetenciamérés MATEMATIKA

34 tanulónak van CSH-indexe! 6. évfolyam Létszámadatok Jelentésben szereplő tanulók létszáma: 35 SNI tanulók létszáma: 3 BTMN tanulók létszáma: 5 34 tanulónak van CSH-indexe!

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)

Képességeloszlás

6. osztályos tanulóink képességeloszlása   1. szint alatt szint 2. 3. 4. szint 5. Szint 6. 7. Iskolánkban 2,9% - 20% 31,4% 17,1% 14,3% Bp.-i ált. iskolákban 1,9% 7,1% 19,7% 28,9% 24,3% 12,7% 4,5% 0,8% Országosan 5,1% 12,2% 23,4% 27,4% 19,8% 9% 2,6% 0,5%

A két hatodik osztály képesség eloszlása:   1. szint alatt 1. szint 2. szint 3. szint 4.szint 5.szint 6.szint 7.szint A osztály - 4 8 3 2 B osztály 1 5 A képességpontokat (átlageredményeket) összehasonlítva:   2016-ban Emeltszinten tanulók 6.o.: 1778 Nem emeltszinten tanulók 6.A: 1486 Nem emeltszinten tanulók 6.B: 1485

Az átlageredmények alakulása a 6. évfolyamon Mérési terület Évf.   Átlageredmény 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Matematika 6. intézmény 1519 1534 1643 1591 1602 1480 1583 országos 1498 1486 1489 1491 1497 budapesti 1547 1541 1549 1548 1535 1546 1544

Átlageredmény a CSH- index tükrében

41 tanulónak van CSH-indexe! 8. évfolyam Létszámadatok Jelentésben szereplő tanulók létszáma: 42 SNI tanulók létszáma: 1 BTMN tanulók létszáma: 6 41 tanulónak van CSH-indexe!

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)

8. osztályos tanulóink képességeloszlása   1. szint alatt szint 2. 3. 4. 5. 6. 7. Iskolánkban - 7,1% 33,3% 31% 19% 9,5% Bp.-i ált. iskolákban 0,9% 3,2% 9,8% 22,3% 29,2% 22,1% 9,9% 2,7% Országosan 1,9% 5,4% 13,5% 24,2% 27% 18,3% 7,6% 2,2%

A két nyolcadik osztály képesség eloszlása:   1. szint alatt 1. szint 2. szint 3. szint 4.szint 5.szint 6.szint 7.szint A osztály - 1 5 9 3 B osztály 2 4 A képességpontokat (átlageredményeket) összehasonlítva:   2016-ban Emeltszinten tanulók 8.o.: 1764 Nem emeltszinten tanulók 8.A: 1578 Nem emeltszinten tanulók 8.B: 1524

Az átlageredmények alakulása a 8. évfolyamon Mérési terület Évf.   Átlageredmény 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Matematika 8. intézmény 1666 1700 1667 1655 1742 1670 1627 országos 1622 1601 1612 1620 1617 1618 1597 budapesti 1653 1636 1658 1669 1649 1662 1638

Átlageredmény a CSH-index tükrében

Matematika mérési eredmények összehasonlítása, az adott évfolyam fejlődése

Átlageredmények összevetése 2016-ban közepes 4 évf-os gimnázium Álmos Gimnázium Országos 4 évf-os gimnázium 6 évf-os gimnázium 8 évf-os gimnázium Szakközép-iskolák Szakiskolák 1732 1641 1733 1823 1841 1625 1428 Átlageredmények a 4 évfolyamos gimnáziumi típusokban: kis 4 évf-os gimnázium közepes 4 évf-os gimnázium nagy 4 évf-os gimnázium 1639 1699 1767

Az országos átlaghoz képest is jelentősen javult a teljesítményünk Az országos átlaghoz képest is jelentősen javult a teljesítményünk. 2013 óta egy markáns és stabil pozitív javulási tendencia figyelhető meg, minek hatására egyre jobban az országos átlageredmény fölött teljesítünk, és felzárkóztunk a 4 évfolyamos gimnáziumokhoz. Az átlageredmény változása 2011 2012 2013 2014 2015 2016 1641 1635 1640 1690 1734 1732

Képességeloszlás egyénenként:

A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása:

  1.szint alatt 1. szint 2. szint 3. szint 4. szint 5. szint 6. szint 7. szint Álmos Gimnázium 0 fő 0 % 4 fő 9,1 % 19 fő 40,0 % 23 fő 34,5 % 7 fő 12,7 % 2 fő 3,6 % Országosan 2,0 % 4,6 % 10,7 % 19,7 % 25,0 % 21,0 % 11,9 % 5,0 % 4 évf-os gimnáziumok 0,3 % 1,0 % 4,0 % 13,0 % 26,2 % 29,1 % 18,5 % 7,9 %

4 évfolyamos gimnáziumok Családi háttér index A CSH-index átlagértéke Álmos Gimnázium 0,373 Országosan 0,037 4 évfolyamos gimnáziumok 0,473 A felmérés a korábbi évekhez mérten pozitívnak mondható, mivel a korrelálás a CSH indexben csökken.