A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Train the Trainer Trénerek: Eva Jambor, Johannes Lindner Időpont: péntek vasárnap Helyszín: Budapest, Magyarország.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszék Budapest a nemzetközi utazók szemével Előzetes kutatási jelentés A Ráday utca pozicionálása kapcsán Budapestre.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
A közigazgatással foglalkozó tudományok
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
MI MARADT A RÓMAI BIRODALOMBÓL?
SZÁMVITEL.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A Sztetoszkopók bemutatkoznak….
A szaktanácsadásról.
TERMÉSZETTUDOMÁNYOS TÉMAHÉT Katolikus gimnázium 2015 június
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
szakképzési és felnőttképzési szakértő
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Emberi jogi képzés A tananyag és a képzés filozófiája
Készítette: Boros Bence
BME-VIK Drexler Konrád.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Új pályainformációs eszközök - filmek
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Paulay Ede Az ember tragédiája.
Dr. Bánky Tamás Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
U8 – U10 célok a szezonra.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Paulay Ede életének legsikeresebb rendezése
Hogyan készítsünk előadást?
Színházi élet - Németh Antal
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Németh Antal pályázata
A tehetséggondozás kihívásai
Oféliák színháza.
Előadás másolata:

A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz

Mikor kezdtél el kontyokkal, hajfonással foglalkozni? 14 éves korom óta, azaz négy évvel ezelőtt kezdtem el kontyokat készíteni. Saját magam tervezem el és valósítom meg a frizurákat. Autodidakta módon fejlesztem tudásom, sokat gyakorolok és akár az éjszaka közepén is felkelek és kipróbálok egy új ötletet, elképzelést. Számos versenyen vettem már részt, nagyon örülök annak, hogy folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapok a tevékenységemmel kapcsolatban. Számos első helyezést értem el a különböző versenyeken, rengeteg kupa és oklevél sorakozik a műhelyem polcain. Híres fodrászmesterek (pl. Hajas László, Zsidró Tamás,Sarkady Lívia) elismerően nyilatkoznak a munkáim láttán, ez rendkívül inspirál.

Versenyek díjnyertes alkotásai

Hogyan jutottál el a törökországi nemzetközi hajfonó versenyre? Először az interneten láttam meg a versenykiírást, majd felvettem a szervezőkkel a kapcsolatot, akik egyébként elég híres, neves fodrászmesterek. Nagyon segítőkészek voltak, örültek a jelentkezésemnek. A törökországi utazás csodálatos hat nap volt. Minden délután konty-show-kat és bemutatókat nézhettünk, valamint részt vettünk Antal Judit és Németh Ildikó konty-szemináriumán. A legnagyobb élmény számomra Hasan Keskin bemutatója volt, aki az egyik leghíresebb török kontymester. Hihetetlenül tehetséges, kedves és közvetlen ember. Az utolsó előtti napon rendezték a versenyt, ahol én voltam a legfiatalabb versenyző.

A török mesterrel

Hogy sikerült a verseny? Milyen élményekkel gazdagodtál? Ez a verseny kicsit más volt, mint amihez Magyarországon hozzászoktam. Aznap ismertem meg a modellemet, nem volt lehetőségem elgyakorolni rajta a megálmodott frizurát, ráadásul a versenyidő sem a megszokott volt. Ennek ellenére nagyon büszke vagyok, hisz második helyezett lettem, nagyon örültem a sikernek. A verseny számomra hatalmas lehetőség volt tanulásra, tapasztalatszerzésre, szakmai fejlődésre. Lesz-e folytatás? A versenynek jövő májusban lesz folytatása. Az előbb említett török mester meghívott a májusi show-jára, melyen saját alkotásomat mutathatom majd be a nagyközönségnek.

Milyen terveid vannak a jövődre vonatkozóan? Rengeteg tervem és elképzelésem van a jövőre nézve. Elsősorban sikeres érettségi vizsgát szeretnék tenni, hiszen ezután folytathatom a szakmai képzést a fodrász szakon. Nagyon sok hazai és nemzetközi versenyen szeretném megmérettetni magam. Távolabbi cél majd a mestervizsga sikeres teljesítése, illetve szeretném tudásomat majd a későbbiekben másoknak is átadni. Kedves Vivi, további sikereket és gyönyörű kontyokat kívánunk !