Készítette: Boros Bence

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Off-label alkalmazás a mentésben Dr. Temesvári Péter orvos igazgató Országos Mentőszolgálat.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Ingázás a határ mentén. A külföldre ingázó foglalkoztatottak A külföldön dolgozók aránya a foglalkoztatottak százalékában, 2011.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A szakiskolák aktuális problémái
Póker.
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Nemzeti Audiovizuális Archívum
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
A régészeti örökség védelmének szabályrendszere
1Transzplantációs Alapítvány
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Szülői választmány 2016.okt.18.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Halálozás kiemelt halálokok szerint keringési daganatos emésztőszervi külső okok légzőszervi.
TERMÉSZETTUDOMÁNYOS TÉMAHÉT Katolikus gimnázium 2015 június
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
középfokú felvételi eljárás
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Miért Választottam a BME-t?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Közfoglalkoztatásból a versenyszférába- segítő munkaerőpiaci program
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
BME-VIK Drexler Konrád.
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Hallgatói juttatási rendszer
Általános iskola eredménye, értékelése
Miért a BME-VIK?.
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Családi vállalkozások
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Készítette: Boros Bence Miért pont a BME-VIK? Készítette: Boros Bence

Kezdetek Annak ellenére, hogy a családomban senki sem rendelkezik informatikus végzettséggel, engem már kisgyermekkorom óta foglalkoztattak a számítógépek, és azok működése. Általános iskolás éveim alatt, majd később gimnáziumban is rendszeresen szerepeltem matematikaversenyeken, többször országos helyezéseket is elérve, így a matematikai alapok adottak voltak a mérnökinformatikus pályához. 11. osztályba lépve már annak tudatában választottam az informatika fakultációt, hogy én ebben az irányban szeretnék az érettségi után tovább tanulni.

3 lehetőség A lakhelyemből kifolyólag felmerült a Miskolci Egyetem, azonban az ott megszerzett diploma a munkaadók körében közel se annyira elismert, mint bármelyik budapesti egyetemé, így a költözésre esett a választás. Az ELTE Informatikai karáról közeli ismerőseim tapasztalataik alapján lebeszéltek, és mint oly sokan mások, ők is a VIK-et ajánlották. A végső döntésben segített, hogy nemzetközi fórumokon, és felméréseken is előkelő kritikával illették a BME-t, azon belül is az informatikus képzést.

Aki teheti, tegyen egy próbát! Most, közel fél év távlatából kijelenthetem, hogy jó döntést hoztam, és bátran ajánlom mindenkinek a BME-VIK mérnökinformatikus képzését. A vidékieknek kitűnő lehetőséget nyújt az egyetemtől pár percre lévő Schönherz Kollégium, ahol kimagaslóan jó áron, jó körülmények között, jó társaságban élhet, valamint bármikor találhat segítséget minden téren. A jövőre tekintve pedig abban a tudatban tanulhatunk, hogy miután végzünk, a statisztikák szerint 1 hónapon belül el tudunk helyezkedni a szakmánkban, ráadásul kiemelkedően magas, átlagosan bruttó 441524 Ft-os havi kezdőfizetéssel.