Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A SZOLNOKI MŰSZAKI SZAKKÖZÉP- ÉS SZAKISKOLA BEMUTATÁSA.
Advertisements

Beiskolázási tájékoztató tanév OM
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
EMELT SZINT - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN… Szülői tájékoztató május 10.
Miért jó informatikusnak lenni? Készítették: Varga Dániel, Kéri Márk.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Joó Horti Lívia MNT, Közoktatási Bizottság elnöke Szabadka, március 29.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
A szakiskolák aktuális problémái
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
NIIF VoIP projekt aktualitások
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Pályaválasztási tanácsadás
Zsiros Péter A Bolyai János megyei matematikaverseny feladatsorairól és a javítás egységesítéséről Zsiros Péter
A matematikatanítás aktuális kérdései február
1. dia A szakdolgozat címe
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Házi feladat Katkics Dávid.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Miért Választottam a BME-t?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
Készítette: Garzó Benjamin
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Merre tovább a középiskola után?
Általános iskola eredménye, értékelése
Debreceni Egyetem Fizika Intézet.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Matematika II. 5. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2015/2016. tanév
Érettségi 2006-os év Szülői ért okt. 28.
Családi vállalkozások
Szülőként mi foglalkoztatja ÖNT leginkább gyermekével kapcsolatban?
Kórházi könyvtárak az információs társadalomban
Érettségi tájékoztató 2019
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
A tehetséggondozás kihívásai
Kattintson a megfelelő gombra a vetítés elkezdéséhez!
Előadás másolata:

Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus? Mérnök leszek „a3” házi feladat Huszár Csaba Benedek, 2017.

… Mert érdekel Otthon mindig érdekelt a számítógép Már általános iskola végén biztos voltam benne, hogy informatikus szeretnék lenni Gimnáziumban informatika tagozatra jártam Tettem kitérőket (matematika-magyar fakultáció), de végzősként visszaértem oda, ahonnan elindultam Iskolában műszaki-informatikai feladatokkal való találkozás, ezek megoldása Iskolarádió, hangosítás, rendezvények lebonyolítása Online iskolaújság létrehozása Érettségi feladatokat házi feladatként kiadó weboldal…

… Mert sokszínű A technika rohamosan fejlődik Nem tudni milyen munkák lesznek 10-20 év múlva Olyan képesítés kell, mely időtálló Törzsanyag, meg minden másból egy kicsi Általános mérnöki és villamosmérnöki alapismeretek Gazdasági és jogi alapismeretek Specializációk, azok viszonylagos kötöttsége Abban a területben lehet elmélyedni, ami a leginkább érdekel De nem is teljes szabadság a tantárgyválasztásban  tanterv logikus felépítése

… Mert evidens Lakóhelyhez viszonylagosan közel van, hétvégenként haza lehet menni Modern, az egyetemhez közel lévő kollégium Egy unokatestvérem is erre a szakra járt Pozitív tapasztalatok A gimnáziumból sok felsőbbéves ismerősöm, barátom ezt a szakot választotta Szintén pozitív tapasztalatok Felvi.hu statisztikái  annak ellenére a legmagasabb a felvételi pontszám, hogy ide veszik fel a legtöbb hallgatót.