Kompetenciamérés naplózható adatok alapján

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Az „első lépés” TÁMOP
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Kompetenciamérés naplózható adatok alapján
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
Környezeti teljesítményértékelés
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A szakképzési rendszer modellje
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
középfokú felvételi eljárás
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
főigazgatóhelyettes, NSzFI
VII. TÉSZTAHÍDÉPÍTŐ VERSENY
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
BTMN.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Programjaink matematikából a es tanévben
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Programjaink fizikából a es tanévben
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Pályaválasztási tájékoztató
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Kompetenciamérés naplózható adatok alapján Kollár Péter SZIE GTK TTI kollar.peter@gtk.szie.hu

A projektről röviden… SZIE GTK TTI K+F+I Csoport és Vezetéstudományi Tanszék Kompetencia mérési módszer kidolgozása Kompetencia profil – „tanúsítvány” Munkaerő-piaci igények

Kísérlet bemutatása Csoportmunkára való alkalmasság Résztvevők: Emberi erőforrások BA, nappali, III. évfolyam 2014/15 3+2 Vezetés és szervezés MSc, nappali, I. évfolyam 2014/15 1 Emberi erőforrások BA, nappali. III. évfolyam 2015/16 8 Kísérlet helyszíne: MIAU WIKI https://miau.gau.hu/mediawiki/index.php/Csoportmunka_projekt Kísérleti szituáció – feladat: „WIKI” szócikk elkészítése, melynek címe: „Emberi erőforrás menedzsment rendszer” Főszabály: A csoporttagok kizárólag a szócikkhez tartozó „vitalapon” kommunikálhatnak egymással Egyéb interakciós forma nem megengedett

Kompetencia értelmezése Irányultsággal rendelkező, „naplózható”, additív viselkedésjegyek.

Attribútumok és irányok Egyén Csoport Attribútumok Irányultság Összes karakterszám a szócikken Összes karakterszám a vitalapon Módosítások száma a szócikken Módosítások száma a vitalapon Karakterszám szórása a szócikken 1 Karakterszám szórása a vitalapon Hozzájárulás a csoport teljesítményéhez (szócikk) Hozzájárulás a csoport teljesítményéhez (vitalap) Minél kevesebb, annál jobb Minél több, annál jobb

Eredmények I. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport becslés Egyéni Becslés (8A) Egyéni (4A) Xsor 2 1 3 1015,6 995 992,9 Yyaa 1097 1068,6 Yesc 1017,4 1066,6 Ynyn 5 975,7 1005,5 923,2 Zzcs 950,1 Welk 988,6 942,1 Alll 1001,5 921,2 Armo 957,1 Sney 4 1005,6 1028,8 927,7 Crzn 1020,4 1005,9 Trpa 960,7 996,9 Mnda 949,2 Hute 969,6 1019,8

Eredmények II. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport becslés Egyéni Becslés (8A) Egyéni (4A) Nana 2 5 4 993,7 1065,2 938,1 Pfnd 1055,7 1046,7 Zzss 995 958,6 Tttn 1061,7 1049,7 OsP01 1 7 998,6 1024,9 1036,7 UsK04 965,5 AkM03 959,7 953,6 VeR02 1002,5 984 KiB05 998,9 RiR06 8 3 996,7 928,4 1026,8 SsK08 988,1 1015,8 OsF07 1026,4 1002,9 JuA12 9 987,7 976,6 1018,8 IkP11 1041,8

Eredmények III. Név Nem Csoport Csoportlétszám Csoport becslés Egyéni Becslés (8A) Egyéni (4A) ThL16 2 10 5 1013,6 981,6 1017,8 OrZ17 997,5 1021,8 ErJ14 946,3 1009,8 ApD13 1006 991,9 BaS15 964,2 1018,8 DiZ19 11 6 1014,6 995 987,9 KiL23 949,1 GyN21 942,8 956,1 BiP22 1044,7 BoN18 995,5 1053,7 LyA20 968,2 931,2 KiR26 1 12 995,7 951,1 DiS25 1004 961 MoK32 918,9 977 ‎RiD27 924,4 1029,8 ‎ThM24 1068,2 1033,8 TzP28 13 1009,1 1081,6 1057,7 GyN29 1023,4 1070,6 RiN30 14 993,7 1064,2 1062,6 KiE31 1066,6

Eredmények IV. Létszám Egyéni becslés (8A) Egyéni becslés (4A) Csoport becslés 1 -0,40472 -0,54091 0,159536 0,307113 -0,06618 0,339644

Összefoglalás Objektív, gyors, rugalmas, „személyre szabható” kiértékelés Minőségbiztosítás – Minőségellenőrzés (pl.: felsőoktatás) Hallgatók elhelyezkedési lehetőségeinek elősegítése „Államilag elismert kompetencia bizonyítvány”!!! Integrálhatóság szervezeti HR rendszerekbe Munkakörtervezés, -elemzés, -értékelés Kiválasztás Képzési igények meghatározása, TÉR – TM Bérrendszerek – ösztönzés-menedzsment

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!