Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése"— Előadás másolata:

1 Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
Pitlik László – Pitlik László (jun) – Pitlik Mátyás – Pitlik Marcell (SZIE MY-X, ELTE TTK, ELTE IK, BME GPK) III. GAZDÁLKODÁS ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYOS KONFERENCIA „VERSENYKÉPESSÉG ÉS INNOVÁCIÓ” 2018. Szeptember – Kecskemét / Neumann János Egyetem

2 ELŐZMÉNYEK (URL) http://miau. gau. hu/miau/240/2dm_phase2

3 ELŐZMÉNYEK (vizualitás) A 2DM-keretrendszer egy nézete

4 TARTALOMJEGYZÉK Előzmények (dokumentumok, szoftver)
Bevezetés (mottó, automatizálás) A log-képzés logikája (törzsadatok, folyamatok) Az OAM-képzés logikája (riportok, hasonlóságok) A hermeneutikai mozgástér (értelmező szabályok) Jövőkép (pl. EEG, stressz, IQ, …)

5 BEVEZETÉS: MOTTÓ (vö. Ipar 4
BEVEZETÉS: MOTTÓ (vö. Ipar 4.0 elvei) Tudás/tudomány csak az, ami forráskódba átírható, minden más emberi aktivitás művészet… (Knuth, 1992) (A log-elemzés forráskód által felismert adatok, forráskód általi elemzésének, forráskód általi értelmezése…)

6 A LOG-képzés logikája

7 Az OAM-képzés logikája: riportok

8 Az OAM-képzés logikája: hasonlóságok Irányok: minél/annál-alapú ideálok az elemzési cél függvényében Cél: Játéksorozaton belüli fejlődési potenciál fogalmának mesterséges intelligencia-alapú megalkotása

9 Forrás: http://miau.gau.hu/miau/241/2dm_kecskemet_full_v2.docx

10

11

12

13

14 Hermeneutikai mozgástér
Az egymást követő játékkísérletek aggregált Jóság-értéke becsülhető személyenként/csoportosan A legjobb játékos/játéksorozat új OAM-ot igényel, melynek objektumai: a személyek, attribútumai: pl. minél meredekebb a javulás tendenciája, annál jobb minél nagyobb a görbe alatti terület, annál jobb minél kevesebb a visszaesések száma/mértéke, annál jobb minél nagyobb a maximális/minimális Jóság, annál jobb … Tetszőleges OAM-láncok alkothatók – tetszőleges elemzési célok érdekében!

15 Jövőkép A játékosított keretrendszerben naplózott tanulási/játék-aktivitások alapján személyiségprofilok, siker-indexek alkothatók, melyekhez (Y) fiziológiai (pl. EEG-méréseből származó) adatminták (Xi) alapján termelési függvények generálható (Y=f(Xi)). A stressz-mérés (vö. NG-Stress) kapcsán felismert stressz-mintázatok feloldása érdekében felvállalt játékaktivitások detektálható feszültségoldó hatása és a játékok/lefutások mintázatai között összefüggések tárhatók fel. Új fajta DNR-indikátorként/IQ-tesztként használható a játékos keretek közötti tanulási sikeresség számszerűsíthetősége.

16 Köszönjük a megtisztelő figyelmet!
MY-X TEAM- Részletek: INNOCSEKK 156/2006


Letölteni ppt "Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése"

Hasonló előadás


Google Hirdetések