Asztrológia I..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mire jó a házasság és mire nem?
Advertisements

Sikeres emberek.
gondolatok Automatikus Ne azt nézd ahová estél, hanem azt, hogy hol csúsztál meg.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
ADVENT HARMADIK VASÁRNAPJA
Mikor tekinthetjük egészségesnek a családot?
Férfivá és nővé teremtve
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
Életünk lenyomata gyermekeink lelkén
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
(Familiaris Consortio 17.). 1.0 A SZEMÉLYEK KÖZÖSSÉGÉNEK MEGVALÓSÍTÁSA SEGÍTSÉG, TÁMOGATÁS AKADÁLY, GÁT 1,1Egy férfi és egy nő életre szóló, felbonthatatlan.
Térábrázolás különböző életkorokban
Könnyek....
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
Az ülő Buddha okos gondolatai:
A TANÁRI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE MATEMATIKAI MODELLEK SEGÍTSÉGÉVEL
A család szerepe, jellemzői
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Összehasonlító pedagógia
ÖRÖKLÉS, KÖRNYEZET, NEVELÉS
Lehet-e a 21. században családi szerepekről beszélni?
Ami lehetetlen az embereknek, az lehetséges az Istennek. Lukács 18, 27.
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
RADIX bináris számokra ___A___ Szembe 2 mutatóval, ha a felsőnél 1-es, az alsónál 0, akkor csere.
G y ö n y ö r k ö d j és N E V E S S ! ! ! Zene: Princess: Tavaszi hajnal.
Személyiségteszt.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.

Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
Engedelmesség Milgram kutatása A kísérleti személyek 2/ 3-a úgy volt irányítva, hogy azt higgyék sérülést okoznak más emberi lénynek Az eredmények megismétlődtek.
FENG SHUI Tudod miért hordják a jegygyűrűt a negyedik ujjon?
ÖSZINTE Horoszkop KLIKKELJ A KEPEKRE
G y ö n y ö r k ö d j és N E V E S S ! ! !
Jegyzetkészítés 5/17.
„Ami a lelket megbetegíti, és ami meggyógyítja”. Miért? Bert Hellinger több évtizedes megfigyelései alapján azt vallja, nemcsak saját lelkünk rezdülései.
Aga Gyermekotthon. ....Kezdetek 1961-ben létesült a kezdetben csak alsó tagozatos gyermekekkel foglalkozó Aga utcai Gyermekotthon. Később felsőbb tagozatos.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
ASZTRODIMENZIÓK OKTÓBER KARMIKUS ELŐREJELZÉS AZ AKTUÁLIS BOLYGÓHATÁSOKRÓL.
Asztrológia I..
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológia I..
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológiai iskola II.
Asztrológiai továbbképzés
Közösségünk van egymással
Asztrológia I..
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológiai iskola II.
Asztrológia I..
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológia I..
Nemi sajátosságok a vállalkozói készségekben
Asztrológiai iskola II.
Asztrológiai iskola II.
Asztrológia I..
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológiai továbbképzés
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
Asztrológiai iskola II.
Asztrodimenziók október
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológiai továbbképzés
Asztrológiai iskola II.
Az ülő Buddha okos gondolatai:
Asztrológiai továbbképzés
Erasmus + pályázat Józsa Elek 10/D.
Imádkozz az Észak-Koreában élő gyermekekért!
Mi lapul egy könyvtáros orvosi táskájában?
G y ö n y ö r k ö d j és N E V E S S ! ! !
Előadás másolata:

Asztrológia I.

Pár, vagy nyílt ellenség? A nap gondolata: Pár, vagy nyílt ellenség? 21-22. óra

Halak Felső szint: „Egyesítő”:az egység megteremtője, azt akarhatja, amit a másik akar. Középső szint: „Poéta”: áldozatokat hoz, önfeláldozó, vagy áldozat. Alsó szint: „Gyáva”: képtelen felelősséget vállalni, ezért mindig áldozattá válik.

Halak Apa: Korlátozni képtelen, fejére nő a gyermek. Zsarolja a gyereket, hogy kénytelen legyen alárendelődni. Mindent megtesz a családért, csak felelősséget ne kelljen vállalni. Retteg, hogy nem szeretik. Az egységet kellene tanítania. Gyermek: Áldozat, művész (vizes jegyek) Apától mit tanul: egység, mások által lehetsz Nap, vagy önbizalomhiány. Férj: A nő sokkal erősebb. Támogatnia kell a férfit. Nem fog felelősséget vállalni.

Halak Nő: Önfeláldozó, lemondás, félelem. Át kell adnia: a férfin keresztül kell az egységet megélnie. De lehet, hogy művész, vagy alkoholista férfit választ. Fensőbbség: akkor éli át, ha képes az egységet megélni. Főnök: Nem tud tekintélyt teremteni. Függ a környezettől. Kell mellé valaki, aki elintézi a dolgokat. Cégben: Szociális ügyek, művészeti vezető.

Dekádok Tized: 10 fokonként három részre bontjuk a jegyet. - Az első dekád maga a jegy, - a második a következő azonos elemű jegy, - a harmadik az utolsó azonos elemű jegy. Pl. Kos 1. dekádja Kos, 2. dekádja Oroszlán, 3. dekádja Nyilas. Gyakorlás: Szilvi Mérleg Marsa Mérleg dekádos, Mérleg Uránusza Vízöntő dekádos, Mérleg Napja Ikrek dekádos.

Dekádok A horizontház mutatja az eseményt (6-os Nap pl. munkában vezető), a dekád a sorsot. Az eseményt milyen területen kell megélni, azt mutatja a dekád. Pl. Nap 3. dekád, Ikrek  a kapcsolatok, a tanulás, a környezet, a testvér területén kell megélni. A dekád lépések kisebb eseményt is mutatnak, nem csak az életünket átalakítókat (primer direkció). Pl. utazás, betegség, tanfolyam, vizsga…

Dekádok A dekád lépéseknek meghatározott sorrendje van, ez determinált, de csak analogikusan  ez ad lehetőséget arra, hogy belenyúljunk az életünkbe: mit tegyek, hogy valami történjen. Lépések szabályai: Két bolygó és két dekád jelöl egy eseményt: pl. gyerek IV. 5. ház, Nap és Hold. Zodiákusnak megfelelő irányban, 180 fokon belül hozható létre.

Dekádok Oppozíciót, kvadrátot, illetve 180 fokon túli eseményt csak a sors hozhatja. Két ház kapcsolatában a felső indítja, az alsó hozza az eseményt. Csak „körző lépésekkel” lehet haladni. Lépés meghatározása: Legutóbbi három esemény beazonosítása: hol tart most? Kívánt eseményt mi hozhatja? Hogy lehet oda eljutni?

Elemzési gyakorlat Marianna, Budapest, 1978.03.10. 10 óra 20 perc Ágnes, Budapest, 1971.09.15. 22 óra 55 perc Szilvia, Gyöngyös,  1970.10.20.   18 óra 50 perc Petra,  Budapest, 2000.10.12.  07 óra 45 perc Gréti,  Budapest, 1998.02.02. 01 óra 25 perc Patrik, Budapest, 1995.02.20.  00.10 perc Személyiség elemzésétől

Köszönöm a figyelmet!