Train the Trainer Trénerek: Eva Jambor, Johannes Lindner Időpont: 2014.10.24. péntek - 2014.10 26. vasárnap Helyszín: Budapest, Magyarország.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
Advertisements

GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Mitől lesz jó egy tankönyv? január 27.. A tankönyvkutatás célja „A tankönyv lényegének megértése, funkcionális és szerkezeti sajátosságainak a megragadása.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszék Budapest a nemzetközi utazók szemével Előzetes kutatási jelentés A Ráday utca pozicionálása kapcsán Budapestre.
Gazdasági informatika - bevezető
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Az „első lépés” TÁMOP
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Pályaválasztási tanácsadás
Innováció a közoktatásban
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A CMMI modell alkalmazása SOA-környezetben
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
„Választott előadáscím”
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Az ifjúsági közösségek szerepe a helyi kulturális életben
szakmai referens, országos versenyszervező
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
Konfliktusok az iskolában
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
Hatékony és pontos munkavégzés
___________________ Trademenedzsment táblázat útmutató ___________________ Készítette:
HHR.
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Cipész, maradj a kaptafánál!
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Pénzügyi kontrolling bemutatása
beruházás-tervezési ABCD
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Családi vállalkozások
A piaci árak alakulása Bevezetés Mi a vizsgált probléma?
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az „Open Banking” Kagylója
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Intuitív szakértői módszerek
Előadás másolata:

Train the Trainer Trénerek: Eva Jambor, Johannes Lindner Időpont: péntek vasárnap Helyszín: Budapest, Magyarország

, péntek 10:00 – 17:00 óra 10:00-11:30 A saját iskolában tapasztaltak rövid áttekintése: Mit tartott sikeresnek? Hol érték meglepetések? Mely területek szorulnak változtatásra?... 11:45-13:15 Expert Challenge avagy a visszacsatolás kultúrája Mennyire valóságos a valóság? Beszélgetés: Zavar és tisztázás Az pozitív visszacsatolás szabályai 14:15-15:45 Trash Value Challenge – upcycling (továbbhasznosítási) feladat 16:00-17:00 A fiatalok ötletei/ üzleti modelljei. Lehetséges értékelések: Visszajelzések a kritikai elemzéstől a támogatásig | Train the Trainer | Ez micsoda? Mi történt vele? Hogyan kell a körülményeket értelmezni? Hogy mer így beszélni velem? Mit képzel, kivel áll szemben? Mit kell tennem, gondolnom, éreznem, amikor ezt mondja? am.: érték

| Train the Trainer | 9:00-11:00 Coach – Mentor – Buddy Értékek és hozzállás Rendszerszerű gondolkodás – Kérdezés és meghallgatás (ítélkezés helyett) 11:30-13:00 A célok érthető megfogalmazása - döntéseket hozni „eltérni ettől... - eljutni ide...“: Eszközök a megoldás – és forrásorientált munkához 14:00-15:00 Az iskolákban alkalmazható munkatervek Erősítsük az erőssségeket – a tanulás céljának meghatározása 15:30-16:30 Gyakorlatok: coaching módszerek az oktatáshoz , szombat 9:00 – 16:30 óra Buddy Challenge

, vasárnap 9:00-14:00 óra | Train the Trainer | Debate Challenge Praktikus kezdőcsomag: Mi jelent a disputa? Miért fontos a disputa? Mi a disputa menete? Az első disputagyakorlat Javaslatok az oktatásban való átültetésre + feladatcsomag 9:00-9:45 10:00-11:30 12:00-14:00 Szólj hozzá! A disputaklub

Kapcsolat: Johannes Lindner Ha azt akarod, hogy valami megvalósuljon, ne azt mondd, “Kezdd el!”, hanem azt, “Vegyél részt!”