„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Megálltunk Hortobágyon Nézel ő dtünk Mez ő kövesden is sok szépet láttunk….
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
Turisztikai szuksegletek
A Turizmus sajátosságai a marketingben
HAJDÚSZOBOSZLÓ ⁄ Hajdúszoboszló Közép-Európában, Magyarország keleti részén található. Európa híres pusztája, a Hortobágy és a mozgalmas nagyváros, Debrecen.
A Balatoni Viharjelzés
A Föld, időjárás, éghajlat
Előzmények  Tervezés  Szakemberek alkalmazása (testnevelő tanár, edző, rekreációs szakember, OKJ-s végzettségű segítő..stb)  Hivatalos meghirdetés.
A Carpentaria öbölben, Észak-Ausztráliában, szeptember és november között egy páratlan szépségű természeti jelenség látható: a reggeli kötélfelhők.
Balatonföldvár Neptun Apartmanház.
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
BALATONI PARTNERSÉGI PROGRAM Regionális és Kistérségi szintű együttmüködések ösztönzése a Balaton Régióban Szedmákné Lukács Zsófia Balatoni Integrációs.
I M Á D S Á G (SZÉP ERNŐ ).
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Velence Magyarország egyik leggyorsabban, leglátványosabban fejlődő kisvárosa, mely a Velencei-tóval a Velencei- hegység lankás dombjaival, hazánk egyik.
Varju László, államtitkár NFGM A Regionális Fejlesztési Operatív Program tapasztalatai Tanulságok és következtetések az ÚMFT regionális programjai tükrében.
Hullám kemping.
Hidrológiai monitoringrendszerek
Fülemüle informatika verseny
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Albert Krisztina Hotel Residence****, Siófok.
Görögország vonzerői Andalits Alexandra.
A Velencei-tó értékei.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Készítette: Horváth Mónika
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
sajtótájékoztató résztvevőit!
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
Dunakanyar Bemutatása.
A víz.
Kisújszállási környezetvédelmi intézkedések Varga Emese.
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Készítette: Csanaky Máté Deli Kristóf Nyilas Roland.
Milyen csodás kék bolygó!. Az Ibériai-félsziget déli része. Egy homokvihar hagyja el Észak- Afrikát és a Kanári-szigeteket.
Balaton régió turizmusában
Cordial = szívélyesség, amely szívből jön Kiváló minőségű és kényelmes szálláshelyek kanári-szigeteki szívélyességgel és a vendégek részére nyújtott legjobb.
HULLÁM KEMPING.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A Balaton régió imázsa Magyarországon és külföldön Szűcs Balázs Magyar Turizmus Zrt. marketing vezérigazgató-helyettes Budapest, június 24.
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A mi Velencénk: a turisztikai tér és miliő összefüggésrendszerének változásai a „Velencei tó kapujában” Wirth Gábor Doktorandusz SZIE Enyedi György RTDI,
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Szlovák vendégeket Észak-Magyarországra! Buzás Judit Idegenvezető.
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
A Virágos Magyarországért környezetszépítési verseny sajtótájékoztatója március 23., Budapest, Danubius Health Spa Resort Helia Biró Róbert polgármester.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság
1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.
Badacsonytomaj. Élmény Környezet Balaton Biztonság Gasztronómia Szállás Attrakciók Egyéb szolgáltatások.
az Akasztói Szikiponty
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
A szabályozás hatása az építési minőségre
„Vegyünk egy nagy levegőt”
Készítette: Torma Bendegúz
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Regionális marketing igazgató
Vállalati terv bemutató
Paradigmaváltás a wellness szolgáltatások terén
Utcaparancsnoki tapasztalatok Dr. Hábermayer Tamás tű. ezredes
VÍZKERESZT Balatonakarattya körtúra Készítette: Szabó Lilla
Hol találkoztatok már a sóval? Készítsetek s(z)ófelhőt!
Előadás másolata:

„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató

A Balaton és a nyár A Balaton elképzelhetetlen a nyár nélkül. A nyár elképzelhetetlen a strandolás nélkül. A Balaton régió legfontosabb turisztikai terméke a főszezonban elérhető vízparti, családi üdülés.

Mi kell a strandoláshoz? nyárias, meleg idő, kellemes hőmérsékletű, tiszta víz, strandolásra kijelölt terület, megfelelő számú, minőségű könnyen elérhető vizesblokk, pihenésre, feltöltődésre, szórakozásra alkalmas strandi infrastruktúra, biztonsági feltételek megléte (vízimentők), minőségi szolgáltatások Mindezekből minden adott a Balatonnál!

Mindehhez a Balaton régióban pluszban jön még: gyönyörű természeti környezet, füves talaj, gondozott, virágos területek, árnyékos részek, édesvíz, sekély és /vagy lidósított partszakaszok, családbarát környezet és szolgáltatások

Strandolni muszáj, de nem mindegy, hogy hol… Milyen egy tipikus horvátországi tengerparti strand? meleg, napos időjárás, megfelelő hőmérsékletű, tiszta, sós víz, szép természeti környezet, apróköves talaj, hirtelen mélyülő partszakasz, változó minőséget képviselő szolgáltatások

Strandoljunk egyet! Mit láttunk a Kék Hullám Zászló strandellenőrzései során, mik a jellegzetességei egy tipikus balatoni strandnak? A déli parton szabad strand, sekély víz, fő célközönség: családok, évről évre fejlődő strandi infrastruktúra, strand animáció

Strandoljunk egyet! Mit láttunk a Kék Hullám Zászló strandellenőrzései során, mik a jellegzetességei egy tipikus balatoni strandnak? Az északi parton fizetős strand hamarabb mélyülő víz, gyermekeknek: lidós partszakaszok minőségi strandszolgáltatások strandprogramok, aktív lehetőségek

Strandellenőrzések tapasztalatai Vizes blokkok felszereltsége, tisztasága (akasztó, kilincs, megfelelő világítás, stb.) Vízfelület tisztántartása Mozgásukban akadályozottak teljes körű kiszolgálása (parkolás, vízfelület, WC elérése, stb.) Árnyékolás, főleg a kisgyermekes részeken Családbarát szolgáltatás több korosztálynak Első benyomás, összhang (festés, virágosítás)

Versenyben a balatoni strandok! Következtetés és tapasztalat: van mire büszkének lennünk, a balatoni strandok versenyelőnyben vannak a tengerparti strandokkal szemben!

A Balaton a Riviéra? Strandlátogatók főként gyermekes családok sportolni, szórakozni vágyó fiatalok Cél: senkit se zárjunk ki a strandolás élményéből, a jövőben differenciáltabb strandi kínálat, mozgásukban korlátozottak számára is elérhető strandi szolgáltatások fejlesztése … és így mindenkinek a Balaton lehet a Riviéra!

Köszönöm a figyelmet! Varga-Dani Barbara Regionális Marketing Igazgató