Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?"— Előadás másolata:

1 „A fürdő és a marketing kapcsolata”

2 Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?

3 FÜRDŐMARKETING=? „4p+3p”=„7p”  Bük: „Több mint fürdő” „4p”: termék, ár, értékesítési csatorna, kommunikációs politika + „3p”: emberi tényező, tárgyi elemek, folyamat

4 Kereskedelmi és marketingosztály Bükfürdőn  1993;  1999: szolgáltatási, marketing osztály;  2000: PR manager;  Kereskedelmi, marketing osztály;  Vállalkozási, kereskedelmi, marketing osztály;  2003: kereskedelmi marketing osztály.

5 A Büki Gyógyfürdő Zrt. fő szolgáltatási csoportjai:  fürdőszolgáltatás;  gyógyszolgáltatás;  Termál Gyógykemping; Konferencia-központ

6 Versenytárs-analízis szempontjai 1. Országok közötti konkurencia Szolgáltatás: gyógyjelleg 2. Országrészek közötti konkurencia Fő profil: +gyógyászati- és gyógyjelleg +egyedi, speciális vonzerő 3. Megyén és régión belüli konkurencia +gyógyászati- és gyógyjelleg +wellness szolgáltatások 4. Fürdőváros, vagy közvetlen vonzáskörén belüli konkurencia 5. Egészségturizmus kontra egyéb turisztikai termékek, szolgáltatások versenye „a nem fürdőzés konkurenciája”

7 A büki fürdővendégek küldő terület szerinti százalékos megoszlása

8 Az egészségturizmus célcsoportjai Szolgáltatá s FitnessÉlményfürdőWellnessGyógyfürdő Korosztály 18-35 év 1.aktív fiatalok 2.szórakozást kereső fiatalok 3.egészségtudatos fiatalok 7.műtét utáni rehabilitációra szorulók 35-55 év 4.családos középkorúak 5.egészségmegőrző középkorúak 55 évestől 6.egészségtudatos idősek 8.gyógyulni vágyó idősek (Budai, 2004)

9 Kérdés és válaszok:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?  Nyugat-Európa egészségturisztikai irányzatait figyelni és azokhoz igazodni;  nem egy szezont kell eladni;  régi vendégeket megtartása;  új vendégek toborzása;  fejlesztésekkel elért minőséget folyamatosan fenn kell tartani;  „Serviceguide” létrehozása;  márkanév-védjegy-nemzetközileg elismert minőségbiztosítási rendszer;  a gyógyászat tudományos, hitelt érdemlő igazolása;  összefogott országos és regionális marketing.

10 A siker kulcsa: Ma felismerni a holnap igényeit. A piacok keresik a vendégeket. A prospektusok keresik a vendégeket. Magyarország turizmusának a magyarországi fürdők nélkül nincs jövője.

11 Köszönöm a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések