Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE..."— Előadás másolata:

1 A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Gulya Gergely EVOLUTION Konferencia március 1.

2 PERSZONALIZÁLJUNK MIÉRT? HOGYAN?
Zavaró hirdetések – főleg ha nem releváns Egyre pontosabb célzási lehetőségek GA – FB – Programmatic – Adverticum A relevancia a szándék, attitűd és érdeklődés adatok sokszor fontosabbak, mint a demográfiai jellemzők. Hiába érjük el a célcsoportot, ha az üzenet nem neki szól. A hatékony reklám: (1) megfelelő embert (2) megfelelő időben (3) a megfelelő üzenettel (4) költséghatékonyan érjük el.  Mind a négy a perszonalizáció része, a célzás épp olyan fontos, mint a kreatív. 

3 Bízzuk magunkat TÖBB KREATÍVRA
Lokalitás Több országban/városban/régióban van azonos kommunikáció Differens célcsoportok Célcsoport-specifikus üzenetek Több termék hirdetése Termékenkénti egyedi információk Perszonalizáció, remarketing Többféle remarketing lehetősége Kampány közben felmerülő változások hatékony kezelése Termékár-, üzenetváltozás A/B teszt futtatása

4 PÉLDA 2 4 5 3 x x x Mindezt megszorozzuk a 10 alap bannermérettel
Regionalitás A kampányom fut Budapesten és a Balatonnál is x 4 Szeretném elérni a bulizni vágyó fiatalokat, a nyugdíjasokat, a irodában ülőket és az épp szabadságukat töltő embereket Differens célcsoportok x 5 Több termék hirdetése Coca-Cola márka alatt kommunikálhatjuk akár az „eredetit”, Light, Zero változatokat, vagy 0,33l-es vagy épp a 2,25L-es kiszereléseket. x 3 Perszonalizáció, remarketing 3 különböző üzenettel szeretném megszólítani például azokat akik jártak már a landing oldalon Mindezt megszorozzuk a 10 alap bannermérettel

5 1 200 bannerre van szükségünk

6 A megoldás a sablonok mentén robotizáltan elkészített kreatívok

7 HOGY GYORSULJÁK LE A KKV-K A MULTIKAT?
Egyszerűsített megoldások használata Google, Criteo, RTB House stb. Elsődlegesen termék kommunikációra Remarketing céllal Nem túl szép Nem épít brandet A KKV-nak ez nem kockázat, tisztán lehetőség!

8 Mindez MULTI szemmel Meg kell felelni a szigorú CI - Corporate Identity előírásoknak Hatékonyan kell elérni a célcsoportot Pozitív márkakép építése: nem mehet a kreatív minősége a pozitív márkakép rovására Korlátos anyagi és emberi erőforrások gátolták a kreativitást Kizárólag emberi erőforrással nem előállítható, nem kezelhető ekkora mennyiség Még nem épültek be a stratégiába az automatizált kreatív megoldások

9 MI A MULTIK SZÁMÁRA A MEGOLDÁS?
Márkaspecifikus template-ek Költséghatékony és gyors célcsoport elérés Szigorú CI szempontok betarthatósága Van elérhető megoldás

10 POMS DEMO - WizzAir A kampányt megelőzően szükséges setupolni.
Szoros együttműködés a marketing és a kreatívok között. Template-ek készülnek a médiatervnek megfelelő mutációs méretekre optimalizálással. Meghatározásra kerültek a célcsoportok, üzeneteket, termékek.  (Ideális esetben ezeket feed-ből kapja a rendszer bannerek generálásához, de kampány közben akár kézzel is belenyúlhatunk a generálásba!) A robot pillanatok alatt elkészíti az összes célcsoportunkra specializált, összes üzenetet, valamennyi termékünk/szolgáltatásunk variációival. 

11 Desztinációk (termékek)
POMS DEMO - WizzAir Budapest Indulás Bukarest Barcelona Ft-tól Desztinációk (termékek) Moszkva Ft-tól London Ft-tól

12 Remarketing lehetőségek
POMS DEMO - WizzAir Üzletemberek Bulizni vágyó fiatalok Célcsoportok Nyugdíjasok Családi nyaralásra indulók Látta a hirdetést Remarketing lehetőségek Lekattintotta a hirdetést, de kilépett A foglalási folyamat félbemaradt 38 bannerméret Összesen: 38x2x3x4x4 = 3648 banner

13 POMS DEMO - WizzAir

14 HOGYAN TOVÁBB? Már csak az a kérdés, hogy kezeljük le a kapott kreatívokat?

15 Folytatás következik

16 ELÉRHETŐSÉGEK Gulya Gergely MediaSales Kft.
Mobil:


Letölteni ppt "A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE..."

Hasonló előadás


Google Hirdetések