Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25."— Előadás másolata:

1 Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25.

2 A márka  Praktiker 12 éve Magyarországon  „Mindenre van több ötlete”  A hazai barkács szektor egyik meghatározó szereplője  Márkaismertség: 99 %

3 A webshop  2006 óta internetes árukereső és telefonos ügyfélszolgálat  2009. március 13.: start www.praktikerwebshop.hu www.praktikerwebshop.hu  Webshop ismertség: ?  Praktiker webshop, mint 21. áruház ?

4 Az eszköz  Online kampány  Cél:  rendelési konverzió növelése  webshop ismertségének növelése  Üzenet: ingyenes házhoz szállítás

5 Online kampány  Kétlépcsős megvalósítás (2009 október-december; 2 x 3 hét)  konverzió alapján folyamatos optimalizálás  a 2 periódus között további optimalizálás  Rugalmas médiabudget az egyes területek között  Bannerkampány  e-DM  Vírus-seeding  Keresőkampány

6 Videobanner  Többféle kreatív, témák és szezonalitás szerint (lakás, fürdőszoba, karácsony)  a display hirdetés az online felület szerves részeként jelenik meg, a bannert a felületből „vágtuk ki”  Méretmutációk  Packshot üzenet:  Barkácseszközök online  Ingyenes kiszállítás http://www.club-neo.hu/praktiker/videobanner/praktiker_330x247_szoba.html http://www.club-neo.hu/praktiker/karacsony/index1.html http://www.club-neo.hu/praktiker/karacsony/

7 Kreatívok

8

9 Eredmények  Átkattintási ráta display (CTR):0,29 % 1. etap: 0,17 % 2. etap: 0,55 %  Átkattintási ráta keresőmarketing (CTR):8,37 %  Átkattintások száma (CT):150.000  1 kattintás átlagos költsége:86 Ft  Rendelési konverzió webshopon:+ 50%  Rendelés darabszám:+ 200%  Hírlevél regisztráció:+ 50%

10 Kérdés esetén…… Sáfrány Katalin safranyk@praktiker.com


Letölteni ppt "Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25."

Hasonló előadás


Google Hirdetések