Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára."— Előadás másolata:

1 Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök

2  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára küldjük ki a hirdető egyedi üzenetét  Optimail DM levél formájában  Lehetőségünk van a SuperShop adatbázisán direkt SMS kampány bonyolítására 2014. 07. 02. 2 Direkt marketing

3 2014. 07. 02. 3 VMR, Median/Webaudit  Legnagyobb hazai online e-DM adatbázis  Több, mint 2.600.000 e-mail cím  Kampányindítási lehetőség teljes és szűrt adatbázisra  Több, mint 50 szűrési lehetőség  holtszórás mentes & költséghatékony  Alapdemográfia  Iskolai végzettség  Foglalkozás  Érdeklődési körök  Van-e mobiltelefonja  Honnan internetezik és havi hány órát Optimail – e-DM rendszer

4 4 Nem elég „szofisztikált” az adatbázis? Van megoldás! •Henkel – Somat3in1 kampány •Célcsoport: Nők, 18-49, háztartásban van mosogatógép •Cél:Márkaismertség növelése, vásárlói klub bővítése •Üzenet:1) Aki regisztrál, ingyenes termékmintát kap •2) Somat klubtagok ingyenesen Somat Women’s Net életmód magazint kapnak •Probléma:Ilyen célcsoportra nem tudunk szűrni •Megoldás:Adatbázis mélyítése a Henkel-el együttműködésben

5 5 Adatbázis mélyítése kérdőívvel Ha már mélyítünk, gondoljunk a jövőre! Kérdőív a háztartási gépek elterjedtségéről

6 Tesco – e-DM • Cél: hírlevél adatbázis építés nyeremények segítségével, a teljes adatbázisból minél több regisztráció elérése • Szegmensek meghatározása: 7 különböző célcsoport szegmens, státusz, kor és nem alapján • Tesztelési szakasz: 7 célcsoportnak 3 féle levél kiküldése 3 féle tárggyal • Teszt kiértékelése • A kiválasztott levelek és tárgyak kiküldése

7 I. Tárgy teszt  7 szegmens kiválasztása  Szegmensenként 3 tárgy felajánlása  Cél: a lehető legjobb tárgy megtalálása II. Kreatív teszt  Szegmensenként 3 kreatív bemutatása  Cél: a lehető legjobb kreatív megtalálása III. Konverziós teszt  Konverzió szerinti párosítás alapján Tesztelés 3 ütemben

8 Tárgy teszt Győztes tárgy a tesztelés során: Megnyitás: 97,33% A pénzt mi adjuk Önnek: költsön el 1 millió forintot a Tescoban! Közepes tárgy eredménye: Megnyitás: 60,25% Igen, ajándékba adunk 3 Sony autóhifi-t! Mire vár? Leggyengébb tárgy: Megnyitás: 43,95% Így még soha nem szólt az autórádiód! 3 Sony autóhifi ajándékba!

9 A kreatív teszt eredménye SzövegesGrafikus HTML 1 Grafikus HTML 2

10 A legjobb tárgy és kreatív összehasonlítása konverziós méréssel Legjobb tárgy: Szeretne 1 millió forintért vásárolni? Legjobb kreatív

11 Végeredmény szektoronként

12 2014. 07. 02. 12 •Legjobb eredmény: 55,86 % klikk arány •Összesített eredmény: 30, 85% klikk arány •Legrosszabb eredménye lehetett volna: 19,39% •Fontos!  időt adni a tesztre (tárgy, kreatív, konverzió)  energiát és büdzsét fordítani a nagy kampányra előkészületeire Éles kampány kiértékelése

13 Supershop – SMS kampány  A SuperShop az első hazai többvállalatos törzsvásárlói hűségprogram.  Az [origo] Adhouse jogosult arra, hogy a Supershop program adatbázisán direkt SMS kampányt bonyolítson le.  SMS adatbázis: 268.834 fő  Targetálási lehetőségek  Alapdemográfia  Iskolai végzettség  Foglalkozás  Jövedelem  Háztartás  Autóval rendelkezik-e  E-mail, mobil, vonalas telefon 2014. 07. 02. 13 A fenti minták szigorúan csak illusztrációk, a megjelenés ettől elhelyezésében és méreteiben is eltérhet!

14 DM kampány előnyei  Több szempontból szűrt, affinis célcsoportot ér el  Lehetőség van perszonalizált üzenet közvetítésére  Alkalmas információgyűjtésre, kutatások lebonyolítására  Saját tulajdonú adatbázis építhető a használatával  Magas a visszajelzési, válaszadási arány 2014. 07. 02. 14

15 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára."

Hasonló előadás


Google Hirdetések