Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Regionális marketing igazgató

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Regionális marketing igazgató"— Előadás másolata:

1 Regionális marketing igazgató
„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató

2

3 A Balaton és a nyár A Balaton elképzelhetetlen a nyár nélkül. A nyár elképzelhetetlen a strandolás nélkül. A Balaton régió legfontosabb turisztikai terméke a főszezonban elérhető vízparti, családi üdülés.

4 Mi kell a strandoláshoz?
nyárias, meleg idő, kellemes hőmérsékletű, tiszta víz, strandolásra kijelölt terület, megfelelő számú, minőségű könnyen elérhető vizesblokk, pihenésre, feltöltődésre, szórakozásra alkalmas strandi infrastruktúra, biztonsági feltételek megléte (vízimentők), minőségi szolgáltatások Mindezekből minden adott a Balatonnál!

5 Mindehhez a Balaton régióban pluszban jön még:
gyönyörű természeti környezet, füves talaj, gondozott, virágos területek, árnyékos részek, édesvíz, sekély és /vagy lidósított partszakaszok, családbarát környezet és szolgáltatások

6 Strandolni muszáj, de nem mindegy, hogy hol…
Milyen egy tipikus horvátországi tengerparti strand? meleg, napos időjárás, megfelelő hőmérsékletű, tiszta, sós víz, szép természeti környezet, apróköves talaj, hirtelen mélyülő partszakasz, változó minőséget képviselő szolgáltatások

7 Strandoljunk egyet! Mit láttunk a Kék Hullám Zászló strandellenőrzései során, mik a jellegzetességei egy tipikus balatoni strandnak? A déli parton szabad strand, sekély víz, fő célközönség: családok, évről évre fejlődő strandi infrastruktúra, strand animáció

8 Strandoljunk egyet! Mit láttunk a Kék Hullám Zászló strandellenőrzései során, mik a jellegzetességei egy tipikus balatoni strandnak? Az északi parton fizetős strand hamarabb mélyülő víz, gyermekeknek: lidós partszakaszok minőségi strandszolgáltatások strandprogramok, aktív lehetőségek

9 Strandellenőrzések tapasztalatai
Vizes blokkok felszereltsége, tisztasága (akasztó, kilincs, megfelelő világítás, stb.) Vízfelület tisztántartása Mozgásukban akadályozottak teljes körű kiszolgálása (parkolás, vízfelület, WC elérése, stb.) Árnyékolás, főleg a kisgyermekes részeken Családbarát szolgáltatás több korosztálynak Első benyomás, összhang (festés, virágosítás)

10 Versenyben a balatoni strandok!
Következtetés és tapasztalat: van mire büszkének lennünk, a balatoni strandok versenyelőnyben vannak a tengerparti strandokkal szemben!

11 A Balaton a Riviéra? Strandlátogatók főként gyermekes családok
sportolni, szórakozni vágyó fiatalok Cél: senkit se zárjunk ki a strandolás élményéből, a jövőben differenciáltabb strandi kínálat, mozgásukban korlátozottak számára is elérhető strandi szolgáltatások fejlesztése … és így mindenkinek a Balaton lehet a Riviéra!

12 Köszönöm a figyelmet! Varga-Dani Barbara Regionális Marketing Igazgató


Letölteni ppt "Regionális marketing igazgató"

Hasonló előadás


Google Hirdetések