Ez az én művem Kőszegi Tamás (13/k) Felkészítő tanár: Holtner Rita Egressy Gábor Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutató-készítés PowerPoint.
Advertisements

A bemutató készítés bemutatója
Bemutató-készítés PowerPoint.
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Én így tanítanám a tabulátor használatát
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Digitális világ A digitális reklám
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Memóriák típusai, jellemzői
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Az OpenOffice Writer Választott téma Választott téma:Az OpenOffice Writer Név Név:Sipka Gergő Felkészítő tanár Felkészítő tanár:Balla Norbert Csaba Iskola.
Számítógépes ismeretek 5. óra
Bekezdésformázás Név: Szarvas Nóra 8/a Felkészítő tanár: Salamon Róza
Erdei Judit Intézményi kommunikátor Kozsó több vasat tart a tűzben.
4. Feladat (2) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Készitette:Bota Tamás Czumbel István
Készítette: Szobonya Ferenc
Belső memóriák tipusai
Mire jók a tabulátorok? Lehetőséget nyújtanak
A bemutató készítés bemutatója
A Microsoft Corporation terméke
Bekezdésformázás Felkészítő tanár: Tóth Attila Diák: Lábszki Anna
Salamon Róza felkészítő tanár
Memóriák típusai, jellemzői
A táblázatok formázása Készítette: Gombkötő Alexandra Felkészítő tanár: Györe Mihály József Attila Gimnázium, 6900 Makó Csanád vezér tér 6.
Egyéni animációk készítése
ÖKOLÁBNYOM Név:Fazekas Réka Bettina
Egyéni animáció készítése
,,Én így tanítanám az informatikát”
Táblázatok beillesztése, formázása dokumentumokba
Táblázatok beillesztése, formázása dokumentumokban
A Gimp képszerkesztő program
Egyéni animáció készítése
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Domain Name System – DNS keresése az interneten.
Vizuális alkalmazások a FoxProban Páll Éva Boglárka.
Prezentáció a prezentációról
DOKUMENTUMOK KÉSZÍTÉSE WORD 2007 SZÖVEGSZERKESZTŐVEL II. rész.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM EURÓPAI ÖNKÉNTES SZOLGÁLAT LOVÁSZI ATTILA.
Tanulást könnyítő segédprogramok
Visual Basic 2008 Express Edition
Embarcadero Rad Studio XE5 3D fények, alakzatok bemutatása
Üdvözöljük a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán! TF.
EGYÉNI ANIMÁCIÓ.
Kalapos Éva D.A.C..
Topológiák Hálózati eszközök
Készítette: Kiscsatári Nóra
Az energia.
Fraktálok. Motiváció Three-Dimensional Mapping of Dislocation Avalanches: Clustering and Space/Time Coupling Jérôme Weiss and David Marsan Science 3 January.
Az én kedvenc mobiltelefonom
SZÖVEGSZERKESZTÉS III. ~ KARAKTERFORMÁZÁS ~
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 3.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
Kedvenc szerkesztő szoftverem: WORD Készítette: BODOR PÉTER Felkészítő tanár: RAVASZ IMRÉNÉ Iskola: HERENDI NÉMET NEMZETISÉGI NYELVOKTATÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA.
MEGHÍVÓ természetismereti kirándulásra. Csobánkai „Erdőszéle” tanösvény Szombat Foto:Telek és internet Zene: Giovanni.
Örökmozgó Kazinczi Cintia.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
Umron, az asztaliteniszező robot KOVÁCS BERTALAN FJF6UG.
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
SZÁMÍTÓGÉPES PROGRAMOK HASZNÁLATA Microsoft Photo Story.
A Mozilla magyar nyelvű szerkesztőjének használata
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
Az én YouTube csatornám
Windows Movie Maker.
Az elkészült faliújság értékelése videoklip szerkesztése Windows Movie Maker programmal 10. témakör:
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
5 tipp a munka egyszerűsítésére
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Disszemináció matematika tanároknak
Előadás másolata:

Ez az én művem Kőszegi Tamás (13/k) Felkészítő tanár: Holtner Rita Egressy Gábor Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola

Hogy mi is az én művem? Íme:

Milyen programmal készült a alkotás? R12

Mivel készülhetett volna még? Blender Maya 3DS Max

A program használatát a található oktatóvideókból tanultam meg. Természetesen angol nyelven vannak ezek a videók. Na de hogyan?

Csatornák Tanulhatunk akár a cég hivatalos videóiból: Vagy profi művészektől, mint például:

Mi az alkotás célja? Az iskolám honlapjának színesítésére kért fel a felkészítő tanárnő. Az ötlet minden részlete az enyém, annyi támpontom volt csak, hogy az Egressyvel kapcsolatos videó készüljön.

Mik voltak az alkotás folyamatának lépései? 1.MoGraph hozzáadása 2.MoGraph formázása, alakítása 3.háttér kialakítása 4.háttér és szöveg anyaggal ellátása 5.világítás, árnyék beállítása 6.objektum kockákra bontása 7.animáció 8.kamerabeállítás 9.rendelelés

No de mi is az a MoGraph? A MoGraph a MOtion GRAPHic rövidítése. A programban megtalálható szöveg típusok egyik fajtája.

Mi van a háttérrel? A hátteret többféleképpen lehet elkészíteni: internetről letölthetünk egy előre elkészített hátteret, vagy saját magunk alkothatunk egyet. Én az utóbbit tettem. Például be lehet állítani a pontos színt RGB kód alapján, felület érdességét, tükröződését és el lehet látni anyaggal (material). Anyagokból is vannak előre elkészítettek, például vas, üveg, téglafal hatást keltő felületek, avagy saját magunk is készíthetünk.

Hogyan állítható a világítás? Többféle lámpa közül választhatunk, spot, area, object, stb. Ezek azt befolyásolják, hogy mekkora területet és milyen módon világítsanak be, akár csak egy igazi stúdióban. Fényerősségét is tudjuk befolyásolni, csak úgy mint, hogy legyen-e árnyéka és ha igen, hol, milyen élességű és formájú legyen. Jelen esetben egy előre beállított „light dome” nevezetű beállítást használtam. Ez azt jelenti, hogy több ezer lámpa gömb alakban van elhelyezve, mind a szöveg felé néz és világítják meg a szövegemet.

Részekre bontsam? Kiválaszthatjuk, hogy milyen poligonokra bontsuk fel az objektumot. A lehetőségek között szerepel gömb, kúp, kocka, sík. A poligonok számát, elhelyezkedését, irányát, egymástól való távolságukat, méretüket is beállíthatjuk. „Random” effektet használtam a 2000 kocka helyzetére vonatkozóan. Az összeállt poligonok egy adott pillanatban eltűnnek és helyén megjelenik a szöveg.

Hogy történik az animálás? Az alkotó az idő csíkon elhelyezi az objektum adott időben való állapotát. A kezdő és a végállapot közti átmenetet a program kitölti.

Hol a kamerám? Az alap expozícióból rázoomol az animáció közepére, majd lassan távolodva „drámai” hatást kelt.

Mi az a renderelés? A renderelés fő jelentése a "kiszámoltatás„,a program azt számolja ki, hogy hogyan nézne ki a projektünk, a valóságban.

Renderfarm Ezek a házi „renderelések” akár egy napot is igénybe vehetnek, példának okáért az enyém 16 óra alatt készült el. Ezért ha gyenge a gépünk, igénybe vehetünk úgynevezett renderfarmokat, ahol kellő összegért elvégzik helyettünk ezt szuperszámítógépekkel.

TV hatás Internetről töltöttem le az alap „régi televízió kikapcsolás effektus”-t, amit a projektemmel egybevágtam, a movie maker nevezetű programmal.

Lássuk még egyszer a videót!

Források Tv turn-off effect: Hang: _aEa8K-EOJ3D6gOs7HcyNg Egressy logó: Gregus Bence alkotása _aEa8K-EOJ3D6gOs7HcyNg