Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
KIÜRÍTÉS. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK A kiürítésre számításba vett útvonalon körforgó, toló, billenő és emelkedő zsalus rendszerű, valamint csak fotocella elven.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Pályaválasztási tanácsadás
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Szülői választmány 2016.okt.18.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
középfokú felvételi eljárás
Intézményvezetői célkitűzések
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Általános iskola eredménye, értékelése
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Érettségi tájékoztató 2019
A bevándorlás hatása a hazai munkavállalók munkapiaci helyzetére Európában – összefoglaló az empirikus eredményekről Bördős Katalin, Csillag Márton, Orosz.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Céges értekezlet címe Előadó.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Gyógytestnevelés munkaközösség Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Budapest, 2019. június 13. 1052 Budapest, Városház utca 7. Munkaközösség-vezető: Balogh Katalin E-mail: pmpsz.gyogyt.munkakozosseg@gmail.com

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2018/2019 tanévben: Szorosabb kapcsolat kialakítása az óraadó kollégákkal továbbra is fontos Az iskolába lépés előtt szükségesnek tartjuk a nagycsoportos óvodások szűrését( minden év május 15-ig) Az általános iskola első évfolyamosainak szűrésének kidolgozása Törekednünk kell arra, hogy sikerüljön megszervezni, hogy egyre több tanuló legkevesebb heti 3, de legalább heti 2 gyógytestnevelés foglakozáson vegyen részt.

A munkaközösség által elért eredmények a 2018/2019 tanévben: A rászoruló tanulók felmérése és azok ellátása megtörtént A szakmai munka színvonalának emelése folyamatban Az új kollégák munkájának szakmai segítése rendszeres Az óraadók bevonása a közösségi munkába-nem valósult meg

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások 2019. június 7-ig, amennyiben vannak: Nem volt

A munkaközösség legfontosabb kérdései: A tanulók értékelése hogyan történjen félévkor és évvégén Csak gyógytestnevelésre járók Testnevelésre és gyógytestnevelésre járók Mit tehetünk annak érdekében, hogy több gyógytestnevelő tanár legyen?

A munkaközösség legfontosabb nehézségei,: Nem tudunk minden gyereket ellátni-mert kevés a gyógytestnevelő országos szinten Az első osztályos tanulók vizsgálatának megszervezése nehézségekbe ütközik Az órarendi órákkal nehéz összeegyeztetni a gyógytestnevelés órákat

Köszönöm a figyelmet!