„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
Advent Az advent szó jelentése „eljövetel”. A latin „adventus Domini” kifejezésből származik, ami annyit tesz: „az Úr eljövetele”. A karácsonyt megelőző.
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
KISMAMÁK FIGYELEM – SEGÍTSÉG A ZSEBBEN! Anya leszek – mobilapplikáció esettanulmány.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszék Budapest a nemzetközi utazók szemével Előzetes kutatási jelentés A Ráday utca pozicionálása kapcsán Budapestre.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
ÖFFK II. projekt keretében megvalósítandó koordinációs kutatás workshop sorozata Hajdú-Bihar megye turisztikai fejlesztéseinek koordinációja Nyíradony.
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
Gyűjtőköri szabályzat
Pályaválasztási tanácsadás
ELŐNYÖK – megbízható működés
Zsiros Péter A Bolyai János megyei matematikaverseny feladatsorairól és a javítás egységesítéséről Zsiros Péter
Microsoft Office Publisher
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
TESZTSOR.HU REGISZTRÁCIÓ, VÁSÁRLÁS ÉS TESZTKITÖLTÉS ELKEZDÉSE
A közigazgatással foglalkozó tudományok

Egy üzemben sok gyártósoron gyártanak egy bizonyos elektronikai alkatrészt. Az alkatrészek ellenállását időnként ellenőrzik úgy, hogy egy munkás odamegy.
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Hogyan adj el telefonon,
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
középfokú felvételi eljárás
Ami változott, és ami nem
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Merre tovább a középiskola után?
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Rendkívüli felvételi eljárás
Háztartási termelés, család, életciklus
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
MÉZEK KÉMIÁJA PÁLYÁZAT
Készletek transzformációja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Könyvtárhasználati alapismeretek II. Olvasószolgálat
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai 14-21év közötti korosztály vizsgálata

Az említett korosztályba tartozó diákok egyik leggyakrabban vásárolt termékei mobilTelefon és tarozékok

Vizsgálat típusa kérdőíves kutatás a leggyakrabban használt készülékekről és tartozékaikról A mintavétel alanyai az iskolánk diákjai voltak, akik Barcson és környékén élnek

kérdőív - A megkérdezést a tanórák elején végeztük, tanári felügyelet mellett, így a válaszadási hajlandóság teljesnek mondható volt. A kérdőíveket nyomtatott formában osztottuk szét, majd az eredmények feldolgozása a nagy számú válaszok miatt csoportosan történt. Kedves Diákok! Kérünk benneteket, hogy ennek a rövid kérdőívnek a kitöltésével segítsétek a munkánkat. A kérdőív kitöltése név nélkül történik, és kb. 5 percet vesz igénybe. 1. Milyen gyártmányú mobiltelefonnal rendelkezel? 2. Milyen kiegészítőt vásároltál/használsz hozzá? (pl.: tok, fülhalgató stb.) A kérdésre több válasz is adható! 3. Mikor vásároltál, illetve milyen gyakran vásárolsz a telefonodhoz ilyen kiegészítőt? 4. Hol vásároltad meg az említett kiegészítőt? 5. Melyek voltak a vásárlásnál a fő szempontok? (pl.: ár, tartósság, könnyű beszerezhetőség stb.) Köszönjük a válaszaidat!

eredmények Kérdések/Rangsor 1 2 3 Készülék gyártója Samsung Huawei Egyéb készülékek Leggyakrabban használtt/ vásárolt kiegészítők Fülhalgató Tok Üvegfólia Vásárlás Gyakorisága Évente 2-3 évente 3-4 havonta Vásárlás helye Internetes oldalak Egyéb üzletek Telefon szaküzletek A vásárlási döntés fő eleme Ár Tartósság Teljesítmény

Következtetés - Évente váltogatják a telefonjukat - A legtöbb vásárlást interneten keresztül oldják meg - A legfontosabb szempont az ár

Online vásárlás melletti érvek Barcsi viszonylatban az elérhető üzletek száma alacsony, ezért kevesebb lehetőséget nyújt az adott termék megvásárlására kicsi a választék Helyben magasabb árak Online vásárlás Olcsóbb árak Online vásárlás Nagyobb választék

Online vásárlás menete Bankkártyával Utalással folyószámláról Utánvéttel

Termék eredete Online vásárlás esetén Magyarországról Külföldről Gyors szállítás akár1-2 napon belüli szállítás Lassabb szállítás 2-8 hétig is eltarthat

Szajduk kata / keszkenyős márk Köszönjük a figyelmet! Szajduk kata / keszkenyős márk Kaposvári SZC Barcsi Ipari, Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája