Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan adj el telefonon,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan adj el telefonon,"— Előadás másolata:

1 Hogyan adj el telefonon,
miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]

2 Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? 2. Két ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után 3. Hogyan adj el telefonban vásárlás után? 2 2

3 Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online?
[ÖSSZEFOGLALÓ]

4 Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online?
Rendeléskor felhívjuk Megköszönjük a vásárlását Megerősítjük döntésében Egyeztetjük a kiszállítás részleteit Telefonos upsell ajánlatot teszünk Felmerülő kérdéseit / kifogásait kezeljük

5 2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után

6 ~60-80% 2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után:
1 Vásárlási döntés megerősítése - Legyen mit mondani otthon - Érezze, hogy figyelünk rá ASAP: akár a vásárlást követő percekben! 2 További kosárérték növelés - Félig „nyitva van a pénztárcája” ~60-80%

7 Hogyan adj el telefonban vásárlás után?
[ESETTANULMÁNY]

8 Így csinálja a Vita Crystal

9 Hogyan néz ez ki a gyakorlatban?
Mi az ajánlat, és mi a szkript? (példa) Milyen ajánlatok működnek jól? Mi a szkript elméleti menete? Hány százalék kéri az upsellt?

10 Offline folyamat az újbóli rendeléshez
Kúraszerű csomagok (~ 90 – 100 nap) Vége felé telefonos megkeresés, hogy elégedett – e Xsell, vagy újabb kúra felkínálása B2C és B2B-ben is működik

11 Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!
KÖSZI A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!


Letölteni ppt "Hogyan adj el telefonon,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések