KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Dr. Kereszty Orsolya egyetemi docens Emberi erőforrás tanácsadó MA képzés ELTE PPK január 29.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Elítéltek alap- és funkcionális írásbeliséghez kapcsolódó képességeinek felmérése, fejlesztése a sikeres reszocializáció és munkaerőpiaci érvényesülés.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
EMELT SZINT - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN… Szülői tájékoztató május 10.
A Hulladékgazdálkodási technológus FSZ átjárhatósága és kredit beszámíthatóság KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
1 A SZAKMAI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK JOGSZABÁLYI KÖRNYZETE, ÚJ FOGALMAI Laczkovich Jánosné Budapest, május 17.
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
Az érvényesülés feltételei - a pályakezdő diplomásokkal szembeni munkaerő-piaci elvárások vizsgálata Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája október.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
TÁMOP Záró-konferencia Budapest, szeptember Csoportos tanácsadás – műhely Esetbemutatás Garai Zsuzsa, pályaorientációs tanácsadó.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Mercedes-Benz-Iskola
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Könyvtári munkafolyamatok
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
SZAKMAI GYAKORLAT 2017 Dr. Török Erika.
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A szakképzési rendszer modellje
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
HHR.
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
mérnök leszek a3 feladat
Hallgatói juttatási rendszer
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Merre tovább a középiskola után?
SZOCIÁLPEDAGÓGIA TANSZÉK
Jó gyakorlatok a lemorzsolódás csökkentésére
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Kattintson a megfelelő gombra a vetítés elkezdéséhez!
Előadás másolata:

KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT! ÚJ LEHETŐSÉG BSC HALLGATÓK SZÁMÁRA

Új lehetőség BSc hallgatók számára Nappali tagozatos, BSc hallgatók mérnöktanár tárgyakat vehetnek fel, majd bekapcsolódhatnak a mérnöktanári előképzésbe.

Miért érdemes részt venni a mérnöktanári előképzésben? Mert kurzusaink hasznos pszichológiai, pedagógiai és kommunikációs ismereteket kínálnak, fejlesztik a résztvevők személyiségét, önismeretét, szociális kompetenciáit, problémamegoldó- és konfliktuskezelő képességeit, fejlesztik a hallgatók kommunikációs készségeit, kifejezőkészségét, előadókészségét, tárgyalástechnikáját, ezáltal hozzájárulnak a munkahelyi és társas kapcsolatok szituációinak hatékonyabb kezeléséhez, ill. a személyes hatékonyság növeléséhez, valamint egyénre szabott, élménygazdag, fejlesztő foglalkozásokat kínálnak.

Kik vehetnek részt a mérnöktanári előképzésben? A gépészmérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, had- és biztonságtechnikai mérnöki, mérnök informatikusi és műszaki menedzser szakok hallgatói.

A jelentkezés feltételei A képzés 2. félévének és minimum 30 kreditnek VAGY a 4. félévének és minimum 65 kreditnek teljesítése.

A mérnöktanári előképzés főbb jellemzői Már a 2016/2017. tanév II. félévétől felvehetők a mérnöktanár-mesterképzés bizonyos tantárgyai – szabadon választható tantárgyként. Félévente 2-4 pedagógiai, pszichológiai, kommunikációs, illetve oktatás-módszertani tantárgy - a BSc szakmai tantárgyak mellett. Így a hallgatók a 7. félévre, a BSc mérnöki diploma megszerzéséig teljesíthetik a nappali tagozatos osztott mérnöktanári mesterképzés tantárgyainak egy részét (max. 30 kredit ingyenesen). Ennek megfelelően a BSc oklevél megszerzését követően 3 félév alatt teljesíthetik a 120 kredites mérnöktanári mesterképzés további követelményeit is. Így összességében 10 félév alatt 2 diplomát szerezhetnek: egy BSc mérnökit és egy MEd mérnöktanárit.

A képzés főbb jellemzői

Választható tárgyak az előképzésben Páratlan félév Pszichológia – 5 kr. Neveléstan – 4 kr. Szakképzés-pedagógia – 4 kr. Oktatástechnológia és elektronikus tanulás – 4 kr. Speciális nevelési területek és nemzetiségi pedagógia – 4 kr. Tanulásmódszertan – 4 kr. Közösségi pedagógiai gyakorlat és tanári kommunikáció – 4 kr. Páros félév Személyiségfejlesztés – 4 kr. Didaktika és oktatásszervezés – 4 kr. Kutatásmódszertan és minőségbiztosítás – 4 kr. Felnőttek szakképzés és gazdaság – 4 kr. Felzárkóztatás és tehetséggondozás – 4 kr. Oktatás- és szakképzéstörténet – 4 kr.

Mi a jelentkezés menete? Jelentkezési határidő: 2019. január 7-11. A jelentkezési lap beadható személyesen a TMPK titkárságán (Népszínház u. 8. II. em. 218.) vagy elektronikusan: holvenyi.orsolya@tmpk.uni-obuda.hu

További információk www.tmpk.uni-obuda.hu 06-1-666-5389 holvenyi.orsolya@tmpk.uni-obuda.hu