Interkulturális workshopok Ötletek , módszerek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért /31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
A MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS TANULMÁNYOZÁSA AZ EURÓPAI SZAKKÉPZÉSBEN A MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS TANULMÁNYOZÁSA AZ EURÓPAI SZAKKÉPZÉSBEN Regionális konferencia Kecskemét, 2007.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
A cafetéria 2011-es változásai. Mi a cafetéria? A cafetéria szó (angolul: cafeteria) jelentése önkiszolgáló étterem, vendéglő. Erre a gondolatkörre épül.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Légy több, mint a diplomád!
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Káros Szenvedélyek Dohányzás.
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Kőszegi Forrás- Kőszeg
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Erasmus+ program HU01-KA  
Könyvtár, Információs és Közösségi hely
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
RIT terápia Csoportterápiás módszer fiatal dadogók számára
Segíteni vagy megmenteni
CSALÁDI SZOCIALIZÁCIÓ
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Diák tárlatvezetők képzése
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Autista diákok kiscsoportos mentorálása
Konfliktusok az iskolában
Őszi alkotótelep XI KÉTEGYHÁZA.
Lovagi Játékok projekt
A KÖZMŰVELŐDÉS MINDENNAPJAI PÁLYÁZATÍRÁS
Az Európai Unió szervezeti felépítése
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
☺ Programozási környezetek Validátorok Fazekas Judit PTI 2010.
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Langerné dr. Buchwald Judit Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézet
Ereky István Közjogi Kutatóközpont
A REFORMPEDAGÓGIAI ÉS ALTERNATÍV ISKOLÁKBAN
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
DARUS.
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
KRÉTA-ESL Bemutató.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Erasmus+ program HU01-KA  
Előadás másolata:

Interkulturális workshopok Ötletek , módszerek Készítette: Elekné Pálfai Andrea

Workshop 1. INTERAKCIÓS JÁTÉKOK Egymás köszöntése saját nyelvünkön cél: egymás jobb megismerése, megértése, szokások megismerése, mozgásgyakorlatok: cél: egymásra hangolódás zene kézmozdulatokkal Kártyajátékok Masszázsgyakorlatok Tapsjátékok Szinkrongyakorlatok

Interkulturális workshop 2. Feladat: Etikettszabályok felállítása egy nemzetközi diákcsere alkalmából Szempontok: Köszöntés ajándékok milyen virág? dresszkód

Interkulturális workshop 3. „Egy esküvő előzményei” Feladat: egy történet szerepelőinek viselkedését, reakcióit kell megítélni úgy, hogy egy olyan sorrendet kell kialakítani, amelyben rangsoroljuk, ki viselkedett legerkölcsösebben, és ki a legkevésbé.

Interkulturális workshop 4. Der ängstliche Fritz: Feladat: Fogalmazzuk meg, milyen félelmek alakulnak ki a diákokban egy diákcsere alkalmából?

Interkulturális Workshop 3. Különböző emberek –különböző kultúrák:

Tolerancia

Interkulturális workshop 4. Feladat: Ki az a 3 személy, akit nem vinnél el magaddal egy szigetre? Miért? Állíts fel kritériumokat, ami alapján döntesz!

Interkulturális workshop 5. Tervezz egy iskolai projektet!

Köszönöm a figyelmet! 2018