Debreceni Egyetem Fizika Intézet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b
Advertisements

PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
A TT szakkör egy éve Szeidemann Ákos június 16.
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
EMELT SZINT - ÉS AMI MÖGÖTTE VAN… Szülői tájékoztató május 10.
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
Miért jó informatikusnak lenni? Készítették: Varga Dániel, Kéri Márk.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Készítette: Gondos Borbála
Pannon Egyetem Gépészmérnöki szak Az elmúlt években jelentősen megnőtt a kereslet idegen nyelvet ismerő és megfelelő számítástechnikai alapokkal rendelkező.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
MATEMATIKA-FIZIKA-INFORMATIKA MUNKAKÖZÖSSÉG
Intézményfejlesztés a román-magyar határmentén
Kispálné Horváth Mária
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
ME Kancellária Hivatal
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
CÍM Név: Konzulens(ek):
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Nemoda Dóra Tanársegéd
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A projektek jelentősége a Műegyetemen
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Miért pont a bme-vik?.
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
mérnök leszek a3 feladat
Készítette: Garzó Benjamin
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
Béres Róbert Irinyi János Szakközépiskola Kazincbarcika
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
BTMN.
Programjaink fizikából a es tanévben
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
SZAKMAI FOLYÓIRATOK.
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Matematika II. 5. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2015/2016. tanév
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Mikro-kutatások Általános Iskolában
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Debreceni Egyetem Fizika Intézet

Milyen szakmákról lesz szó? Fizikus Villamosmérnök Fizika tanár

Villamosmérnök

Fizikus? Na ilyenről még nem hallottam! Programozás, különleges programok használata Adatok ábrázolása, elemzése Előadás, cikk, konferencia Kísérleti eszközök építése, üzemeltetése, használata Számolás, gondolkodás

Kötetlen munkaidő Nemzetközi munkakörnyezet Azzal foglalkozik, ami érdekli Versenyképes fizetés Hogyan működik a világ?

Fizikatanár

Tanulmányi lehetőségek Fizika Intézet Bem tér 18 - Nagyerdő

Fizikus: Fizika BSc 3 év + 2 év MSc Fizika tanár 4+1 év , 5+1 év, osztatlan Pályaalkalmassági, fizika és másik szak : 310 (mat-fiz) / 500 Villamosmérnök BSc 3,5 év Fizika és másik „term. tud”, matematika : 337 / 500 Matematika és másik „term.tud” : 288 / 500

Debrecen választék, szaktudás, kapcsolatok barátságos létszámok  a hallgatók megbecsülése hagyományok

CERN, LHC – detektor fejlesztés, mérések, kiértékelések. Higgs Bozon Fekete lyuk

Paks, atomerőmű – mérések, kiértékelések.