Kolozsváriné Váray Ibolya Anna

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Származtatott termékek és reálopciók Dr. Bóta Gábor Pénzügyek Tanszék.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A kamara szerepe az export vezérelt magyar gazdaság megteremtésében. Eredmények és problémák Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
A játékok tanítása, a játékvezetés, játékelméletek
Kiel-Provinzial.
Steierlein István ÁHO-hálózatfejlesztési szakreferens
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
NIIF VoIP projekt aktualitások
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
1Transzplantációs Alapítvány
JÉG ELLENI VÉDEKEZÉS A DUNÁN 2017.
WE PROVIDE SOLUTIONS.
Összeállította: Horváth Józsefné
ELŐNYÖK – megbízható működés
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A napsugárzás jótékony hatásai:
CORVIN DIÁKALAPÍTVÁNY – CORVIN MÁTYÁS GIMNÁZIUM
Öröklési szerződés és Köteles rész
Tóth Gábor Heves Megyei Kormányhivatal Jogi és Koordinációs Főosztály
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
RÁDIÓRENDSZEREK Képi jelek Győr.
Kockázat és megbízhatóság
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Konfliktusok az iskolában
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Szombatiskola, mint baráti kör
Projektmunka Földrajzolok
Az alkalmazott szeretet
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezet
Az Animációkészítés lehetőségei az óvodában, iskolában
Család és iskola Nevelés.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Kapcsold be a hangszórót és dőlj hátra!
A gyermeki jogok érvényesítése
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
rendellenességei, betegségei
Környezeti Kontrolling
Felnőttképzés a közművelődésben
az ADYban tanulna tovább 
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
Munkagazdaságtani feladatok
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
Nagytakarítás? Segítünk!
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Iskolai szociális segítő
Az identitástudat kialakulásának tényezői kisebbségi közegben
A POWERPOINT 2007 újdonságai
ARANY JÁNOS: VOJTINA ARS POETICÁJA
Stratégiai gondolkodás
Németh Antal pályázata
Miről álmodik a rezidens?
A Tudatos biztonság létrehozása
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna

Fűzfakunyhó az iskolakertben

Fűzfakunyhó az iskolakertben A modulról röviden Egy iskolaudvaron tervezhetünk közösségi teret, kunyhót, árnyékolót, kerítést, kaput, térrácsot, búvóhelyet…A fűzből való építésnek csak képzeletünk szab határt. Diákjainktól kreativitást igénylő tervezést, lelkes építést,– időszakosan ugyan, de – rendszeres karbantartást, továbbgondolást igényel egy ilyen építmény létrehozása.

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna Előkészítő rész: Beszélgetéssel, fotó illusztrációkkal, személyes tapasztalatok, élmények elmesélésével ráhangolás a tervezésre. A diákok megismerkednek a fűzzel, mint élő „építőanyaggal”. Fontos az építmény helyének kijelölése, hiszen figyelembe kell venni a fűz napfény- és vízigényét.

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna Megvalósítási szakasz: Időigénye attól függ, hogy új építmény készül, vagy meglévőt akarunk karbantartani, alakítani, illetve továbbfejleszteni.

Fűzfakunyhó az iskolakertben Megvalósítási szakasz:

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna Megvalósítási szakasz:

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna Megvalósítási szakasz:

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna Modullezárás: Ültetéskor az építmény levél nélküli vázrendszere érvényesül. Egy évvel később szinte nem is látszik ez a kopár, de impozáns vázrendszer. Lehet beszélgetni arról, ki hogyan képzeli el az építményt 1-2-3 év múlva. Aki szeretné le is rajzolhatja. Mit lehetne esetleg hozzáépíteni, vagy a meglévő építményt a hosszú hajtások figyelembevételével hogyan lehetne alakítani az idő előrehaladtával.

Kolozsváriné Váray Ibolya Anna

Fűzfakunyhó az iskolakertben A kipróbálás tapasztalatai A modulkipróbálás során nemcsak fűzfakunyhót, hanem közösséget is A diákok nagyon élvezték a napot, kreatívan dolgoztak. A modul projekthét vagy tábor keretében is megvalósítható