Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Advertisements

SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Diplomát adó alapszakjaink:
A mai kommunikáció és pragmatika órán azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy olyan bejegyzést a saját honlapunkra, amit egy hét alatt.
A szeretet himnusz A Biblia egyik legszebb szakasza
CV avagy önéletrajzi csúcsmondatok eredeti helyesírással
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Számitástechnikai alapismeretek
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Internetes források alapján készítette:
Továbbtanulási terveim készítette: Roszik László
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
A Neumann-elvŰ számítógép
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
 1997 jún 26-án születtem  Az első szavam a kanál volt.  2000-ben megégettem a kezemet  2004-ben voltam először táborban  2012 óta vagyok Firesz.
Az MTA KKCs első igazgatóhelyettese, szakmai vezetője
Maczali Márk Zoltán IVP6PS. Az egyetem  Egyetem jelenlegi rektora: Prof. Dr. Torma András  A Miskolci Egyetem nagy múlttal rendelkezik ben Selmecbányán.
Szent László Gimnázium
1 Számítógépek felépítése 13. előadás Dr. Istenes Zoltán ELTE-TTK.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
EZT SZERETEM AZ INFORMATIKÁBAN: A LAPTOPOM BEMUTATÁSA MADÁR TÍMEA 7.A FELKÉSZÍTŐ TANÁR:SALAMON RÓZA 1142 BUDAPEST RÁKOSPATAK U. 101.
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
Simonyi Károly Élete Bognár Beáta 11.D. Tartalom Életrajz Családja Díjai Könyvei Források.
Új iskolánk 2012-től a Közgáz Közgázosok lettünk!
Készítette: Béres Anna 11.a. Élete  október 18-án született Egyházfaluban (Sopron vármegyében)  Édesapja meghalt születésekor  Iskolakezdésekor.
A NEUMANN-ELVŰ SZÁMÍTÓGÉP. A számítógép:  Információk tárolására, feldolgozására szolgáló eszköz.
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakközépiskolája
Fodor Edina, App inventor 2 Fodor Edina,
A tanárképzésről Tél Tamás ELTE.
Bölkény Melinda Nagy Eszter Takács Gergely
Savaria Egyetemi Központ
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Számítógépes szimuláció
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
(Informatikus mérnök szakra)
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
VIK - Mérnökinformatikus szak
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Miért pont a BME ?.
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Készítette: Kmeczik Bence
Erasmus Heidelbergben
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
Debreceni Szakképzési Centrum Brassai Sámuel Műszaki Szakgimnáziuma
C/C++, hobbi játékprogramozás
Pécsi Tudományegyetem Matematikai és Informatikai Intézet
Flip-It! A módszer alkalmazása
Előadás másolata:

Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy szülő/nagyszülő is ide járt annak idején. A BME a magyar mérnökképzés csúcsa, gyakorlatilag az egyik legértékesebb magyar diplomát adja. Azt, hogy én ide szeretnék járni, azt már közel 5 éve eldöntöttem, bár elsőként nem a mérnökinformatika volt a preferencia, hanem valamelyik közlekedésmérnök szak. Később ez megváltozott; a szerelés stb. nem nagyon ragadott meg, inkább valami elméletibbet, matekosabbat akartam csinálni. Ezért is a jelentkezési sorrendem a BME VIK, ELTE IK, BME TTK matematika volt. A bejutás nagyon egyszerű volt, lényegében bárki aki szeretne az állami ösztöndíjas lehet. Tetszenek a lehetőségek, az épületek, a közösség, az, hogy végre azt tanulok amit szeretek, Budapest, a kollégium.

Miért a BME VIK mérnökinfo ? Az informatika remek dolgokat képes művelni. Régebben egy bankkártyás fizetést vagy egy youtube zeneletöltést csodának tekintettem, el nem tudtam képzelni hogyan is működhet. 14 éves korom körül találkoztam a programozással először a gimnáziumtól teljesen függetlenül. Nem tetszett. Több ezer sor volt megírni egy olyan ablakos alkalmazást amin két számot össze tudtam adni és nem is működött minden gépen. 16 éves koromban megpróbáltam mégegyszer. De már nem kifejezetten számítógépre próbáltam készíteni egyszerűbb grafikus programokat, hanem okostelefonkra (Androidra). Sokkal könnyebbnek érzeztem az egészet, úgy hogy az eredmény is kézzelfogható volt. Az emberek a hét minden napján használják a telefonjaikat, ezért hatalmas lehetőség van benne. Suliban szerettem a fizikát és nem szerettem volna, ha ez elveszik így inkább a mérnökinfót választottam a programtervező helyett.

Kiknek ajánlanám ? Érdeklődőknek, akik önszántukból jönnek ide, nem pedig az ígért magas fizetésért. Türelmes, önképző emberekenek, akik már megtanultak tanulni Jó matematikai érzékkel rendelkezőknek Akik szeretnének a jövőbeli „szakma csúcsabeliekkel” megismerkedni, hiszen a BME indítja, az egyik legminőségibb informatikusképzést Magyarországon az ELTE-vel egyetemben. Akik szeretik Budapestet és kihasználnák az ebben rejlő lehetőségeket, ha vidékről jöttek Akik képesek áldozatvállalásokra (pl.: korlátozott szabadidő, sport, hobbik visszafogása)