mérnök leszek a3 feladat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az orvosok és szakdolgozók elvándorlásának hatása az egészségügyi ellátás színvonalára Dr. Balogh Zoltán ELTE TáTK- AstraZeneca 15. Egészség-gazdaságtani.
Advertisements

PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a térségi integrált szakképző központok számára Baskiné Lipka Gabriella.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
8. Nemzetközi ILIAS Konferencia, , Budapest 1 A web 2.0 eszközei és alkalmazásuk jó gyakorlatai a felsőoktatásban Kriskó Edina Gábor Dénes.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Erasmus + szakmai tanulmányút
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
Pályaválasztási tanácsadás
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A matematikatanítás aktuális kérdései február
1. dia A szakdolgozat címe
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Magyar Tudományos Művek Tára
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
Kereskedelmi szerződések joga
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért pont a bme-vik?.
címzetes egyetemi docens
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Hallgatói juttatási rendszer
Kétszintű érettségi vizsga
Programjaink fizikából a es tanévben
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

mérnök leszek a3 feladat Miért BME, miért VIK? mérnök leszek a3 feladat

Általános érvek Mit ajánl az egyetem? Magyarországon és külföldön is elismer, versenyképes diploma Mérnöki szemléletmód átadása a hallgatóknak Erős közösség Kifejezet törődés a gólyákkal pl: tanköri foglalkozások Időtálló, el nem évülő és munkahelyi elvárásokhoz illeszkedő tudás

Diploma Az informatikus diplomák értékét mutatja, hogy egy 2014-es kimutatás szerint ez a szakmában illeszkednek a legjobban a munkahelyen elvárt és az egyetemen átadott tudás, magas fizetés mellett. Egy másik, 2013 októberében készült kutatás alapján a friss diplomások felvételekor a munkaadók egyik fő szempontja a diplomát kiállító intézmény.

Személyes okok Főként villamosmérnök ismerősöm tanácsára választottam a VIK-et. A másik opció az ELTE programtervező informatikus képzése volt, de azt annak számomra túlságosan elméleti megközelítései miatt nem választottam. Szintén segítet a döntésben a 2016-os BME nyíltnap és az azt követő laborlátogatások. Készítette: Lendvai Dénes