miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
Advertisements

GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
Készítette: Gondos Borbála
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, május 4.
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Magyarország gyógyfürd ő i és gazdasági vonzata. Magyarország különösen gazdag gyógyvizekben, termál- és gyógyvíz készletei alapján Európa országai közül.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”
II. Demográfia A népesség összetételének vizsgálata
Üzleti Statisztika és Előrejelzési Tanszék
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
A város története I.e : kőkori ember, Szeleta Kultúra
SZÁMVITEL.
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2013.
3 hely a világon, ahol a nők parancsolnak
A HARMADIK BIRODALOM ÁRNYÉKÁBAN
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Nemoda Dóra Tanársegéd
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Venczel Gábor tanársegéd
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Készítette: Boros Bence
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
igazgató, GVI tudományos főmunkatárs, MTA KTI
KGM Vaskohászati Igazgatóság és az informatika kapcsolata
Merre tovább a középiskola után?
Miért a BME-VIK?.
Motivációs szeminárium
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Tudásversenyben... Drajkó László ügyvezető igazgató
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Rappai Gábor, szeptember 25.
A nők lehetőségei az IT szektorban
Tájépítészeti és Településtervezési Kar
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Előadás másolata:

miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot? a bme Magyarország legnívósabb Műszaki egyeteme informatikusok keresettsége a munkaerőpiacon

Budapesti műszaki és gazdaságtudományi egyetem (bme) A Quacquarelli Symonds több nemzetközi felsőoktatási rangsorára is felkerült a BME. 2017-ben 4438 egyetem 18900 szakját vizsgálták. A mérnöki tudományok és technológia szakterületen Magyarország legjobb egyetemeként 322. helyet foglalt el ezen a listán. Ezen hírek miatt is választottam az egyetemet, az interneten sok pozitív statisztikákat találtam róla.

informatikusok keresettsége a munkaerőpiacon A másik indok, amiért a mérnökinformatikus szakot választottam az a könnyű elhelyezkedés a későbbiekben, mivel Magyarországon és más országokban is nagyon keresettek a diplomás informatikusok. A hazai informatikai munkaerőpiacon tavaly 22.000 állás volt betöltetlen, ami a közvetett multiplikátorhatásokkal számolva 72000 embernek adhatott volna munkát a nemzetgazdaságban. Ez az elkövetkezendő években egyre növekedni fog.

Miért ajánlom másoknak a BME Mérnökinformatikus alapszakot? Azért ajánlanám, másoknak, hogy ezt az alapszakot válasszák, mivel manapság az informatika nagyon fontos szerepet játszik az emberek mindennapjaiban, ezért a legkeresettebb szakmák egyike.