Miért pont a bme-vik?.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?. MIÉRT FONTOS A NYELVTANULÁS? Használható nyelvtudás A nyelv nem cél, hanem eszköz Nyelvvizsgáért többletpontok a továbbtanulásnál.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Mercedes-Benz-Iskola
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Nemzeti Audiovizuális Archívum
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A közigazgatással foglalkozó tudományok
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2008-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Található-e hurokvágány a kocsiszín területén?
VIK - Mérnökinformatikus szak
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Kandó Kálmán.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Új pályainformációs eszközök - filmek
Debreceni Egyetem Fizika Intézet.
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Társadalmi integráció kistelepüléseken
Tanuló neve | Tanár neve | Osztályzat
A nők lehetőségei az IT szektorban
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
7 Évek Mira Hansson SZEMÉLYES Teljeskörű fejlesztőeszközök
Oféliák színháza.
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Miért pont a bme-vik?

Ami engem meggyőzött - Objektív A BME jól ismert az alapos oktatásáról valamint a diplomaértéke is a szakma csúcsán van Az országban a tanulmányokhoz használt legfejlettebb technológiák itt találhatók meg Nagy hangsúlyt helyeznek a gyakorlati alapokra is, ami kiemelkedően számottevő a fejlődő technológiával való lépéstartáshoz A mérnöki szakmákból is kiemelendően magas kezdőfizetés és azonnali elhelyezkedés erős szerepet játszott a választásban

Ami engem meggyőzött - Szubjektív „Tipikus” mérnökcsaládból származom, a családom körülbelül 80%-a vagy mérnöki végzettséggel rendelkezik, vagy éppen mérnöknek tanul. Az egyetlen villamosmérnök, a nagyapám gyakran segített megtervezni az elektromos hálózatokat valamint a beszerelésükben amikor felújítottuk a házunk. Ezek fogtak meg leginkább. Mindig is érdekeltek az elektromos berendezések és a működésük. Azonban a hiányzó szakmai ismeretek végett ezek szimpla érdeklődésnél nem tudtak tovább bontakozni. Magában a BME-ben pedig a sok esemény és az aktív közösségi élet vonzott

Miért pont a bme-viket válaszd? Világhírű oktatás Könnyű elhelyezkedés Magas kezdőkereset Szakmabeli ismeretségek Alapos gyakorlati ismeretek Rengeteg közösségi élmény