Pillecukor-teszt, vagyis az akaraterő fejlesztése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Motiváció a kísérlet előtt Motiváció a kísérlet után Iskolai kötődés a kísérlet előtt Iskolai kötődés a kísérlet után Iskolai kötődés motiváció kontroll.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Emberformáló folyamatok Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
Készítette: Dr. Hautzinger Zoltán Budapest, február 16. A MIGRÁCIÓ BŰNÖZÉSI ÉS BÜNTETŐJOGI HATÁSAI.
Enkulturáció, szocializáció, nevelés, individualizáció, művelődés Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
2012. szeptember 26. Kristály Lélekvédő Egyesület Előadó: Kálóczi Andrea.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
A „Legyen jobb a gyerekeknek” Nemzeti Stratégia aktuális kérdései Magyarországi feladatok a „Szegénység és társadalmi kirekesztés elleni küzdelem Európai.
A korai beavatkozás pszichológiai vonatkozásai rizikó csecsemők (0-3 év) és családjuk ellátásában Készítette: Fadgyas-Székely Orsolya ELTE BGGYK MA levelező.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Réztextiliák A gyógyító réz. Oldja az izom- és érgörcsöt, árnyékolja az elektroszmogot. Hatására a blokkolt testrészekben fokozódik a vér- és a nyirokkeringés.
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
A felvilágosodás korának testkultúrális reformjai
PÁPA MEGYEI FÓRUM.
Dr. Kovács László Főtitkár
Egyén és társadalom A személyiség társas meghatározói
Becslés gyakorlat november 3.
JOGTANI ALAPISMERETEK
Egy üzemben sok gyártósoron gyártanak egy bizonyos elektronikai alkatrészt. Az alkatrészek ellenállását időnként ellenőrzik úgy, hogy egy munkás odamegy.
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
CSALÁDI SZOCIALIZÁCIÓ
Környezetgazdaságtan 1
GÉNTECHNIKÁK LABORATÓRIUM Bioetika
A jogviszonyok sajátosságai
Család - Szocializáció
Bevezetés Az ivóvizek minősége törvényileg szabályozott
Az információs társadalom joga
Innovációs képesség és jólét összefüggései
A külső környezet elemei
Szabályozott és képes termékek/szolgáltatások, folyamatok, rendszerek
Grosz imre f. doc. Kombinációs hálózatok /43 kép
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Munkanélküliség.
A gyermeki jogok érvényesítése
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
A személyiség mint komponensrendszer
A személyiségvédelem új eszköze
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
A szociális ellátóintézmények integritási helyzete
Szerep-elmélet Mead: Egy adott szituációban sajátos célokat követő szabályszerű viselkedéskomplexum, mely társadalmi normák által meghatározott. Linton:
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
Társadalmi integráció kistelepüléseken
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
SzZrt. felelős játékszervezési tevékenysége
Az impulzus tétel alkalmazása (A sekélyvízi hullám terjedése)
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
11. óra Az Erkölcsi értékelések és Döntések gyakorlata – a szabá-lyozó, a vezető felelőssége Ii.
Modern zene a nyelvtanításban
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

Pillecukor-teszt, vagyis az akaraterő fejlesztése 2016.február 3.

Mindenki vegyen egy pillecukrot…

A tesztről Walter Michael, a stanfordi egyetem professzora Egy pillecukor 15 perc 2 pillecukor Eredmények?

A „nem”-et mondás képessége és a sikeresség összefüggései Az önfegyelem és a beépített minta A befolyásolás szintjei: A behódolás Az azonosulás Az interiorizáció Miért fontos már korai életszakaszban?

A kísérlet utóélete a mai viszonyok között: az önkontroll A szocializáció folyamán alakul ki (jutalmazás és büntetés következtében) Lelkiismereti funkció Pozitív és negatív önkontroll: társadalmi normák és szabályok tilalmak elsajátítása

Az önszabályozás egészségmegőrző szerepe A fogyasztói társadalomnak kedvez, ha nincs  Sóvárgás- alacsony önkontroll – addikciók Kant: döntsön az ész, az akarat Kirkeegard: az akarati kontroll mögött elvész az egyéni élet hitelessége

Nézzük a könyvet  A könyv tartalma Miért ajánlom?

Köszönöm a figyelmet! 