21. Szervezetfejlesztés alapjai – 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Kiss István.
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
„A golyóálló vezető” A vezetői munka hatékonyságának fejlesztése Dr. Petőné Ködmön Anikó Kreatív Kommunikáció Oktató és Szolgáltató Bt. 06/
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
RÉTHI GÁBOR Szervezetfejlesztés HURO0901/138/2.1.2.
1/12 © Gács Iván A levegőtisztaság-védelem céljai és eszközei Levegőszennyezés matematikai modellezése Energia és környezet.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Mitől lesz jó egy tankönyv? január 27.. A tankönyvkutatás célja „A tankönyv lényegének megértése, funkcionális és szerkezeti sajátosságainak a megragadása.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Hogyan teljesíthetjük a HpT 13§B követelményeit Egy vállalati Compliance Adatbázis terve Dr Lőrincz István Associator Kft.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
Gazdasági informatika - bevezető
Mozgásszervi rehabilitáció
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Aferezis kezelések jelenlegi helyzete Magyarországon
Pedagógus szerep és változásai
Innováció a közoktatásban
Videojáték.
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
Deformáció és törés Bevezetés Elasztikus deformáció – analógiák
Hogyan tovább vendéglátás
Intézményfejlesztés a román-magyar határmentén
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Levegőszennyezés matematikai modellezése
Egészségügyi közbeszerzések
Energia(termelés) és környezet BMEGEENAEK7 és BMEGEENAKM1
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Piaci kockázat tőkekövetelménye
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
A külső környezet elemei
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A büntetés-végrehajtás.
általános és stratégiai rektorhelyettes
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER
Stratégiai emberi erőforrás menedzsment SHRM
Cégnév….. KAIZEN AKCIÓ A ….. TERÜLETEN
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Szervezet-fejlesztés
Az iskolai szervezet és fejlesztése
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Kiss István.
AZ ONKOLÓGIAI SZAKÁPOLÓ FELADATA A DAGANATOS BETEGEK OTTHONI HOSPICE ELLÁTÁSÁBAN Készítette: Lénártné Olasz Eszter onkológiai szakápoló Hódmezővásárhely.
MIT KELL TUDNI A NUKLEÁRISENERGIA ALKALMAZÁSÁRÓL AZ ÚJ OKJ-BEN
Munkaerő-piaci ismeretek kurzus
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Az EU támogatások ellenőrzésének rendszere
beruházás-tervezési ABCD
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Az egyén társadalmi integrációja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Hogyan tovább vendéglátás
A SIKERTELENSÉG NÉHÁNY OKA
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

21. Szervezetfejlesztés alapjai – 1. Szervezetfejlesztés vs. –tervezés Magatartásszabályok és struktúra – szervezetátalakítás A szervezettervezés alapdilemmája Tervezés és fejlesztés mutatói Sikertényezők Felsőszintű menedzsment, diagnózis, egyedi módszerek, időtényező, törekvések jutalmazása Kudarctényezők Többirányú független változtatások, szűk időkeret, kapcsolat hiánya, gyenge kommunikáció, régi struktúra, receptek

21. Szervezetfejlesztés alapjai – 2. Szervezeti diagnózismodell Környezeti feltételek, környezettel való interakció, belső feltételek, küldetés, működési mód, kultúra Diagnózis eszközei Kérdőívek, interjúk, érzékelés, szavazás, kollázsok, rajzok, a szervezet fizikai megjelenítése Sievers-modell Felderítés, belépés, adatnyomozás, adatvisszacsatolás, diagnózis, cselekvés megtervezése, cselekvés végrehajtása, kiértékelés

21. Szervezetfejlesztés alapjai – 3. GROW-modell Goal, Reality, Options, What will you do? RAMM-modell Result, Action, Measure, Modify CREATE-modell Challenge, Randomize, Explore, Appraise, Test, Evaluate Johari-ablak Aréna, vak, zárt, ismeretlen