SPORTSZAKMAI KONFERENCIA A SPORTISKOLAI RENDSZER MŰKÖDÉSE AZ ÉLSPORT TÜKRÉBEN Kaposvár, 2017. március 1-2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
MAGYAR VÍZILABDÁZÓK. KÁSÁS TAMÁS  Budapest, július 20. –  Háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó.  A válogatottal felnőtt és utánpótlás szinten.
A szakiskolák aktuális problémái
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
Mayer József Budapest február 27.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

SPORTSZAKMAI KONFERENCIA A SPORTISKOLAI RENDSZER MŰKÖDÉSE AZ ÉLSPORT TÜKRÉBEN Kaposvár, 2017. március 1-2.

CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA

A FELKÉRÉS TÉMAKÖRE Hogyan működik az Ön intézményében az élsportra történő felkészítés? 2. Milyen egyesületekkel van együttműködés, hogyan működik ez a mindennapokban? 3. Hogyan tudják összehangolni az órarendet az élsporttal? 4. Milyen eredményeket értek el az elmúlt 5 évben?

AZ ÉLSPORTOLÓVÁ NEVELÉS GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSE A TAPASZTALATOK TÜKRÉBEN

STÁTUSZ Köznevelési típusú sportiskola Országos beiskolázású Egyediség: csak (él)sportoló fiatalok tanulnak Befogadó iskola A tevékenységet meghatározó egyik szakmai alapdokumentum: köznevelési típusú sportiskolai kerettanterv Működtető és üzemeltető: Közép- Pesti Tankerületi Központ

INTÉZMÉNYI ALAPFELADAT Köznevelési feladatok ellátása, külső egyesületekben sportoló, élsportoló fiatalok sport tevékenységének segítése, tá- mogatása. (Befogadó iskola)

CÉLKITŰZÉSÜNK Az élsport, a tanulás és a nevelés hármas egységének megteremtése

AZ ISKOLA ÁLTAL NYÚJTOTT LEHETŐSÉGEK Rugalmas tanórai kezdés Egyéni tanrend Magántanulói státusz Egyéni felzárkóztatás, megsegítés Egyéni konzultáció (Ádó) Osztálykereten kívüli foglalkozás Sport tevékenységgel kapcsolatos programokon történő részvétel támogatása (edzések, edzőtáborok) Tevékenykedtető, egyéni képességekhez igazodó óravezetés Számonkérések időbeli egyeztetése Osztályozó vizsgák egyéni ütemezése Online tanulási mód Moodle használata

EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREK Szoros együttműködés szükséges: Iskola Szülők Fenntartó Egyesületek Edzők Sportirányítás Szakmai szervezetek

KAPCSOLATALAKÍTÁS Nincsenek merev sémák. A leggyakoribb módozatok: Egyesületi megkeresés Az iskola felajánlása Egyéb (edzői, szülői, sportolói) megkeresések

A KAPCSOLATTARTÁS FORMÁI Konzultáció Egyéni megkeresések Elektronikus kapcsolattartás Szakmai megbeszélések Fórumok Sportszakmai találkozók Értekezletek

A KAPCSOLATTARTÁS IDŐBELISÉGE Fontos: Rendszeresség, folyamatosság A helyzet, a téma, a megbeszélnivaló tükrében: Napi Heti Alkalomszerű Tanév feladataihoz kötött (értékelések, félév, év vége, stb.)

KAPCSOLATOK KSI VASAS KUBALA AKADÉMIA BVSC FTC UTE MAGYAR BIRKÓZÓ SZÖVETSÉG Minden egyesülettel nincs, és nem is lehet kapcsolatunk. Fontos a nyitottság, közös célok, együttműködés, egymás munkájának támogatása.

EREDMÉNYEINK 2012. Megnevezés Általános Iskola Gimnázium Magyar Bajnokság 22 117 Diákolimpia 1 6 Európa Bajnokság 1 16 Világbajnokság 1 14

EREDMÉNYEINK 2013. Megnevezés Általános Iskola Gimnázium Magyar Bajnokság 14 117 Diákolimpia 8 5 Európa Bajnokság - 14 Világbajnokság 2 15

EREDMÉNYEINK 2014. Megnevezés Általános Iskola Gimnázium Magyar Bajnokság 19 130 Diákolimpia 1 12 Európa Bajnokság - 11 Világbajnokság - 13

EREDMÉNYEINK 2015. Megnevezés Általános Iskola Gimnázium Magyar Bajnokság 14 96 Diákolimpia 10 1 Európa Bajnokság 2 9 Világbajnokság 1 27

EREDMÉNYEINK 2016. Megnevezés Általános Iskola Gimnázium Magyar Bajnokság 24 108 Diákolimpia 7 7 Európa Bajnokság 1 7 Világbajnokság, VK 3 16

HERAKLÉSZ Év Létszám 2012 86 2013 52 2014 21 2015 25 2016 24

Olimpikonjaink 2012 - 2016 2012. London 2016. Rio   I. Berki Krisztián I. Kozák Danuta kajak Kozák Danuta kajak Szabó Gabriella Szabó Gabriella V. Lőrincz Viktor II. Lőrincz Tamás Érdi Mária vitorlázás III. Módos Péter Lőrincz Tamás Szívós Márton vízilabda Tóth Krisztián Kasza Róbert öttusa Németh Zsanett Kormos Villő műugrás Kormos Villő   Bacskai Balázs ökölvívás    2016. Téli Olimpia   I. Liu Shaolin Sándor gyorskorcsolya   Olimpikonjaink:   Vári Attila vízilabda Székely Bulcsú vízilabda Mártz Tamás vízilabda Varga Gabriella úszás Krausz Nikolett torna Szakra Krisztián torna Mandula Petra tenisz

BÜSZKESÉGEINK Berki Krisztián aranyérmes tornász Szabó Gabriella és Kozák Danuta olimpiai aranyérmes kajakozók Lőrincz Tamás olimpiai ezüst, Módos Péter bronzérmes, Lőrincz Viktor olimpiai 5. helyezett birkózók • Tóth Krisztián ifjúsági világbajnok, judo • Kasza Róbert VB és EU bajnok öttusázó Korábbi tanítványaink: Erdei Zsolt, Székely Bulcsú, Váry Attila, Szívós Márton

A RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDÉSE ÉRDEKÉBEN KÍVÁNATOS 1. Szakmai vezetés, irányítás 2. A programhoz tartozó iskolák tevékenységének követése, látogatása, ismerete 3. Továbbképzések, szakmai tudás átadása (konferenciák) 4. A köznevelési típusú sportiskolai kerettanterv gondozása 5. A kerettantervhez tartozó taneszközök gondozása, készítése, kidolgoztatása, gondozása 6. A fenntartóval történő támogató attitűd erősítése. (Csanádi- specialitás- férőhely) 7. Sportegyesületekkel történő kapcsolatrendszer támogatása (együttműködés) 8. A rendszerbe való be- és kilépés kritériumainak folyamatkezelése 9. Jogszabály módosítási javaslattétel 10. Sportiskolai program jövőjével (Támogatási rendszer) kapcsolatos  ismeretek (jövőkép)

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA 1143 Budapest, Őrnagy utca 5-7. csanadi@csanadiiskola.hu