A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
Advertisements

„A golyóálló vezető” A vezetői munka hatékonyságának fejlesztése Dr. Petőné Ködmön Anikó Kreatív Kommunikáció Oktató és Szolgáltató Bt. 06/
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Vetésforgó tervezése és kivitelezése. Vetésforgó Vetésterv növényi sorrend kialakításához őszi búza250 ha őszi árpa50 ha lucerna ebből új telepítés 300.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A szakiskolák aktuális problémái
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
NIIF VoIP projekt aktualitások
Egészséges táplálkozás
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Mastermind A tudatos vállalkozók agytrösztje
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Segíteni vagy megmenteni
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
Egészségügyi közbeszerzések
FraMak Chambre de Commerce et d’Industrie Hungaro-Française
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
Nagyvárad A Kárpát Régió Üzleti Hálózat tevékenysége
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Projektmunka Földrajzolok
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila.
HHR.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
ROTA STAND Felállást és átülést segítő eszköz.
Miért lesz valaki vállalkozó?
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Készletek transzformációja
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
U8 – U10 célok a szezonra.
Családi vállalkozások
Helyi támogatási kérelmek benyújtásának ügymenete
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
A tudáspiacok.
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
A pénz kialakulása Az első pénzt 700 esztendővel Krisztus születése előtt a görögök verték ezüstből. Azelőtt a pénzt nem ismerték, hanem cserekereskedést.
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek többsége érti, hogy az üzleti kapcsolatépítés fontos a sikere szempontjából - csak éppen a kívánt eredmények eléréséhez szükséges lépésről lépésre szóló útmutatónak nincs a birtokában. Szinte senki sem használ olyan átfogó módszertant, amellyel a vállalkozását a gyakorlatban építi a tudatos üzleti kapcsolat- építésnek köszönhetően. A 29% A Megoldás két, minden vállalkozót és értékesítőt naponta foglalkoztató és egymással ütköző kérdésre ad választ: Hogyan tudok odafigyelni a már meglévő ügyfélkörömre, miközben új üzleteket keresek az üzleti kapcsolatépítéssel? Kinek tulajdonítsak nagyobb figyelmet: a meglévő ügyfeleimnek vagy az újaknak? 1

E-heti motivációs üzenet 2

Az első lépcsőfok – Ismerjenek meg! Először ne az értékesítésre koncentrálj, hanem arra, hogy megismerjenek! Az 1 perces bemutatkozás alatt se csak az ügyfélszerzésre figyelj – arra a BNI-ben évente van 50 alkalom - hanem valóban bemutatni akard magad! TIPP1: Készülj otthon a bemutatkozásra. Írd le, tanuld meg, próbáld el! TIPP2: Soha ne gyere el db névjegy-kártya nélkül a heti üzleti találkozóra! TIPP3: A találkozó kötött része után ne siess el! 3

A második lépcsőfok – Légy szimpatikus! Másodszor, fontos, hogy Téged szimpatikusnak találjanak! Hiszen az értékesítés során nem tudunk mindenkinek értékesíteni, bár nagyon jó lenne. Figyelj – Hallgass – Kérdezz! Add önmagad! Először mindig az értékesítőt veszi meg a vevő és csak azután az általa képviselt terméket vagy szolgáltatást! 4

A harmadik lépcsőfok – Bízzanak benned! Harmadszor, és ez a legfontosabb, a vevőjelöltödnek BÍZNIA kell benned, hogy Neked adja a figyelmét, idejét és leginkább a pénzét. A klasszikus marketing technikák és eszközök segítségével, a harmadik lépést igyekszünk előkészíteni. Pl. Az AIDA- modell: Attention (figyelem felkeltés), Interest (érdeklődés kialakulása), Desire (vágy keltése), Action (vásárlás/ az „akció”). Saját tapasztalatok alapján állítjuk, hogy a tartós vevőkapcsolatok kialakítása és fenntartása szempontjából a legsikeresebb és a legkevésbé frusztráló módszer a beajánlás alapján történő bizalomépítés. Kulcsszó: business marketing, ajánlat marketing, small business marketing, kapcsolatépítés, kapcsolat marketing. 5

Köszönöm a figyelmet! Kérdések? Száraz Attila