Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila."— Előadás másolata:

1 Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez
Farkas Attila

2 A Biyovis általi pénzkeresési forma egy vállalkozási forma
A Biyovis anyacég vállalkozását a Biyovis ÜP alvállalkozók építik fel Biyovis anyacég a termék mellet szolgáltatásokat is nyújt az álvállalkozói partnereinek. Biyovis ÜP alvállalkozók pedig megszervezik a piacot (felhasználókat és újabb ÜP Alvállalkozókat)

3 Biyovis vállalkozásod sikerességének elemei jövedelem szempontjából
Termék ismerete , hogyan és hol tudod eladni a terméket? (termékeid és szolgáltatásod piaci előnyeinek ismerete) Kompenzációs terv helyes ismerete Hogyan épül fel és miért így lett felépítve? Miben vannak az előnyei? Mire kell összpontosítani, hogy minél hamarabb a legnagyobb jövedelmet érhessük el? Mire kell összpontosítani az állandó jövedelem eléréséhez? Hogyan szervezzük meg a Biyovis ÜP piaci jelenlétét (Hogyan szolgáltassunk, hogy megtaláljuk új ÜP partnereinket és vevőkörünket)? Hogyan lehet kihasználni az eszközöket és automatizálni a folyamatokat a nagyobb és hatékonyabb termelés eléréséhez? helyes időbeosztással, szervezéssel, meglevő anyagok és eszközök hatékony kihasználásával eszközök melyek automatizálhatóak a tájékoztatásra, oktatásra, értékesítésre. Helyes vállalkozási forma megválasztása és a helyes könyvelői és adó tanácsadói háttér megválasztása

4 Kereset alapja a lebonyolított forgalom
Forgalom nagysága az általad megszervezet vásárlóid valamint a saját felhasználásától függ. Hogyan szervezed meg az állandó vásárlás fenntartását, mi segít ebben? BIP saját magad által szervezet BIP felmérések ÜP által szervezet BIP felmérések Egészség javító és fenntartó program tervezet Tanácsoddal tudatosan egymásra épülő termék használati stratégia. érvek melyek előnyöket kovácsolnak mely gyors eredményt és elégedettséget eredményez mely segít a lehetőségek megteremtésében ( befektetet pénz ami megtérül) Ajánlások elérése és azok ismerté tétele Forgalmad növelése Állandó vevő létszám növelése Mások által generált forgalom ÜP partnereiden keresztül Saját felhasználás Saját vásárlóik forgalma ÜP csoportjaik forgalma Helyi szinten- városi szinten – megyei szinten – országos szinten- nemzetközi szinten. A stabil forgalom és jövedelem alapja minden egyes ÜP , DV, RF havi rendszeres termék fogyasztása, Tudatosan megválasztott, kiépítet ÜP csoportok akik folyamatosan bővítik és fenntartják a vevőköröket. A forgalom attól függ, hogyan érvelsz a termékrő, a Biyovis egészség koncepciójáról és a Biyovis üzleti lehetőségeiről.

5 Forgalom generálók- A Biyovis egyik legnagyobb előnye a tervezhetőség
Tervezés és tervezhetőség a forgalomban Havonta új ÜP számával arányos pont növekedés ez a forgalom új ÜP csatlakozásával megvásárolt kezdő csomagok olyan csomagok és termékek melyek könnyen 30 napon belül értékesíthetők A forgalomba nem csak egyszer játszik szerepet hanem rendszeresen. Ha ÜP megkeresését , regisztrációját jó érvekkel és módszerekkel alátámasztod valamint ha megtanítod a helyes modellekre az ÜP csoportodat minden hónapban stabil forgalmat biztosítanak az új regisztrációk számával. Forgalmad legalább 20-30% -ának rendszeresen az ÚJ ÜP csatlakozásából kellene hogy származzon. Havi termék felhasználás nálad és az ÜP kollégáknál ÜP csoportod tagjainak legalább % -ának saját és családja részére minimum 100 pont forgalmú felhasználónak kell hogy legyen. Saját egészség fenntartó és javító programok jelenléte a mindennapi életben Biyovis egészség ajándékozása másoknak Ajándékoz Biyovis Termékeket Ajándékoz BIP felmérést

6 Minél több a csoportban az olyan ÜP aki használja a terméket napi rendszerességgel, annál dinamikusabban fejlődik az üzleted és annak jövedelmezősége is Termékek eladása Személyes értékesítések BIP tanácsadással értékesítés Szolgáltatókon keresztüli értékesítés Masszőrök, csontkovácsok, természet gyógyászok, egészségügyi dolgozok, fodrászok körmösök stb. értékesítési pontokon keresztüli értékesítés boltok, bioboltok, drogériák wellness és fitness központok, szállodák és motelek Web kereskedelem Saját Biyovis weboldalon keresztül Landing termék oldalak Párhuzamos oldalakon keresztül.

7 A Biyovis termékek eladhatóak
Vásárlóink között sok az olyan aki már több mint 10 éve fogyasztja a Biyovis termékeket. 80% feletti a termékek megelégedettsége a vásárlói körökben BIP tanácsadást követően azonnal minden 3-4. ember vásárló. Azt követően még további 2 ember.

8 Biyovis kompenzációs terve

9 Hogyan építkezek? 3 ÜP mintája

10

11 Hogyan szervezem meg a termék értékesítést – hogy nem maradjon az ÜP-nél termék?
BIP szervezése- kinek mennyit kel szerveznie, hogy eladja a terméket? Mikor érdemes saját BIP felmérőt szervezni? Ki mennyit fog keresni?

12

13 Biyovis ahol összhang van
termék kompenzációs terv eszközök tudás lehetőség szolgáltatás jövedelmezőség

14 Mi készen állunk a maximumot kifizetni számodra!
Biyovis megadja a lehetőséget számodra de rajtad múlik a kivett jövedelem Légy aktív , tégy minden nap a Biyovis vállalkozásod fejlődésért, építsd úgy a vállalkozásod hogy abból a legtöbb jövedelmed ki tud venni. Mi készen állunk a maximumot kifizetni számodra!

15 Kerepesiné Ilona – A Biyovit Gold alkatrészei
Jövő heti előadó: Kerepesiné Ilona – A Biyovit Gold alkatrészei


Letölteni ppt "Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések