Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A SZOLNOKI MŰSZAKI SZAKKÖZÉP- ÉS SZAKISKOLA BEMUTATÁSA.
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Győri Műszaki SZC Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
és ami ebből következik moduláris szakképzési szerkezet
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Nagykanizsai Szakképzési Centrum
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
BTMN.
Pályaválasztási tájékoztató
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Kalocsa Iskolánk városa

Székesegyház

Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:

Alapfokú iskolai végzettségre épülő szakmák: Szerkezetlakatos Géplakatos Gépi forgácsoló Épületgépészeti csőhálózat- és berendezés szerelő Asztalos Kőműves Szobafestő, mázoló és tapétázó Pék-cukrász

Alapfokú iskolai végzettségre épülő szakmák: Édesipari termékgyártó Szabó Karosszéria-lakatos Porcelánfestő Villanyszerelő Fodrász

Középiskolai végzettségre épülő szakmák: Gépipari-számítástechnikai technikus Ruhaipari technikus Műszaki számítástechnikai technikus Autószerelő Számítástechnikai programozó

FELNŐTTEK Szakközépiskolája Nappali tagozat Levelező tagozat Levelező tagozat

Eszterga-műhely

CNC

Asztalos-műhely

Varroda

Porcelánfestő-műhely

2007/2008-s tanév év elei kompetencia mérés eredményei

Összesítés 9E9F 10D (10C) 10E (10D) Kommunikáció – A 34,5%30,3%50,8%50,7% Kommunikáció – B 36,0%43,4%62,8%57,9% Szabálykövetés 42,6%45,2%59,6%58,4% Problémamegoldás 23,0%26,5%31,2%29,6%

Mérésben részt vettek 9E (24 fő) 9F (10 fő) 10D (28 fő) 10E (23 fő) Kommunikáció – A 22 fő10 fő27 fő23 fő Kommunikáció – B 24 fő10 fő26 fő23 fő Szabálykövetés 24 fő10 fő25 fő22 fő Problémamegoldás 24 fő10 fő25 fő22 fő

Százalékos arányban 9E (24 fő) 9F (10 fő) 10D (28 fő) 10E (23 fő) Kommunikáció – A 91%100%96%100% Kommunikáció – B 100% 92%100% Szabálykövetés 100% 89%95% Problémamegoldás 100% 89%95%

Visszajelzések Szülő – tanuló részéről: Problémák: 1. Kevés visszajelzés érkezik a szülők részéről. 2. A tanulói motiváltság csekély. 3. Nincs szoros kapcsolat az iskola- pedagógus-szülő között

Visszajelzések  A szülők, illetve tanulók nem értettek egyet az értékeléssel, mondván, hogy „ez nem tükrözi a tényleges képességét.”  Nem tudásbeli, hanem inkább abban a helyzetben adódó képességbeli problémáik voltak.  A tanulók zöme beletörődött az elért eredményekbe

Visszajelzések Pedagógusok részéről:  Megpróbáljuk minél differenciáltabban kezelni a felvetődött problémákat  Áttekinthetőbbé válik a mérés-értékelés folyamata  Látjuk, tapasztaljuk a felmerült hibákat  Helyes döntéseket tudunk hozni  Vigyázni kell az alaptalan visszajelzésre, mert félrevezető lehet

FEJLESZTÉSEK Tantestület tájékoztatása a mérés eredményeiről, feladatokról Munkaközösség vezetőivel való megbeszélés Hasonló, kompetencia alapú feladatok bevitele az órákra Rengeteg példát kell hozni a minden- napi életből

FEJLESZTÉSEK Feladatlapok készítéséről tájékoztató, bemutató tartása Nagyobb hangsúlyt kell fektetni az elhanyagolt tananyagra TANBOX-ok használatát szorgalmazni kell CD használata, bővítése Rendszeres tanulói felmérés

FEJLESZTÉSEK Helyes időpont megválasztása Az eredmény azonos legyen a célkitűzésben megállapított kritériumokkal Meg kell erősíteni a tanulót a mérés fontosságában

VÉGE Készítette: Bolvári László