Online mozgóképes tartalmak hatékonysága Gyógyszerkommunikációs konferencia 2012. február. 28.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Sportbalesetek Somoskői Mihály, PTE Baleset-megelőzési konferencia, szeptember 30. Budapest.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
MINTAKÉRDÉSEK. A pénzügyi számvitel információs rendszere elsősorban a gazdálkodó szervezetek vezetőinek információs igényeit elégíti ki. A beszámoló.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A gyermekek helyzete és az esélynövelés lehetőségei a mai Magyarországon Előadás a „Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián, 2008.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Helyi védett értékek bemutatása
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
ÖFFK II. projekt keretében megvalósítandó koordinációs kutatás workshop sorozata Hajdú-Bihar megye turisztikai fejlesztéseinek koordinációja Nyíradony.
1Transzplantációs Alapítvány
Összeállította: Horváth Józsefné
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Technikai lehetőségek, korlátok, kihívások

HELLO BULLSHIT NÉLKÜLI VILÁG!
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
A gyermekszegénység alakulása – 2007 kutatási eredmények ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata.
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
Szervezetfejlesztés II. előadás
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
A létminimum-számítás megújítása
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Számítógépes vírusok.
Helyi és nagy hálózatok
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Egészségbiztosítás az ügyfelek szemszögéből
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
A harmadik Magyar Köztársaság első évtizede
Előadás másolata:

Online mozgóképes tartalmak hatékonysága Gyógyszerkommunikációs konferencia február. 28.

Kurt Vonnegut ( ) A világ tele van olyanokkal, akik igen ravaszul sokkal okosabbnak látszanak, mint amilyenek valójában. (...) Elkápráztatnak bennünket (...), holott valójában szinte semmiféle hasznos tudomással nem bírnak a valóságos életről.

Mire való a televíziós tartalom?

Miért kell életünkben a dráma?

Hamupipőke sztorija

Átlagos katasztrófa sztori

A való élet

Kurt Vonnegut következtetése: „A mozifilmekből és a könyvekből szép ívű és drámai történetek vesznek körül bennünket, ezért a mi életünkből folyamatosan hiányoljuk a nagy kilengéseket („ups and down”) Ezért drámát csinálunk abból is, ami valójában nem az. Az emberek ezért harcolnak egymással, ezért sportolnak, és ezért érezzük, hogy minden ami történek különleges dolog lenne…”

…EZÉRT NÉZÜNK TELEVÍZIÓT!

TÁVIRÁNYÍTÓ MINDENHOL!

Walter Cronkite ( ) „Azért még soha senki nem vásárolt televíziót, hogy tájékozott legyen”

„No one ever went broke underestimating the taste of the television audience”

Hogyan nézünk televíziót?

Mi lesz a televíziós reklámmal??

Hová tűnt a néző?!

Miközben TV-t nézünk! Forrás:

Minden egy irányba mutat:

De hová vezet? Ide vezet!

A Youtube történelme:

A tanulmányról A nemzetközi trendek egyértelműen mutatják a digitális videóhirdetések jelentős mértékű és fokozott dinamikájú előretörését az online kommunikációs piacon. Ennek megfelelően szükségesé vált a magyar piac megismerése, illetve a témával kapcsolatos attitűdök, elvárások és lehetőségek feltérképezése. Megkérdeztük az online hirdetési piac szereplőit az elmúlt évek tendenciáiról és a következő évi terveikről egyaránt. A kutatást kérdőíves módszerrel végeztük az Internet Hungary 2011 konferencián. Annak érdekében, hogy valódi jelen- és jövőképet kapjunk a hazai piacról, a kiértékelés során csak a döntéshozói státuszban lévő válaszadók eredményeit vettük figyelembe. A magyar piacon elsőként a PLAYERTISE készített egy online döntéshozókra fókuszált kutatást a digitális videóhirdetések piacáról.

BrightRoll tanulmány: Publishers Optimistic About Online Video Ad Growth NOVEMBER 4, 2011 USA: végére: USD végére: USD Az amerikai médiatulajdonosok 63%-a szerint az online videóhirdetések hozzák 2012-ben a legnagyobb bevételt! Gyors nemzetközi kitekintés

A hirdetés átvándorol a TV-ről az internetre? Ez nem kérdés, és az sem, hogy mikor, hanem hogy milyen gyorsan? digitális videó hirdetések digitális média döntéshozók ügynökségek televíziós döntéshozók felhasználókhirdetők Rajtu(n)k múlik:

Nemzetközi trendekre alapozva kijelenthetjük, hogy a videóhirdetések egyre nagyobb szeletet vágnak maguknak az online reklámtortából, ezzel szemben Magyarországon és a közép-kelet európai régióban egyelőre nem beszélhetünk ilyen arányú előretörésről. !

 Ma Magyarországon alig részesedik a videóhirdetés az online hirdetési piacból. A válaszadók többsége (73%) az online büdzsé kevesebb mint 5%-át költi videóhirdetésre, szemben a nemzetközi trendekkel, ahol a megkérdezettek a teljes online display reklámköltés 17%-át tervezik jövőre videóhirdetésre költeni. *  A többség növelni fogja költését a következő évben.  A döntéshozóknak csak 15%-a nem tervez jövőre videóban hirdetni.  A többség többet költene videóhirdetésre, ha az  tartalomra targetálható lenne.  demográfiailag és földrajzilag célozható lenne.  Egységes platform, nagyobb elterjedtség lehet a megoldás, mert a hirdetők többet költenének videóhirdetésre, ha az elterjedtebb lenne.  A kutatásban résztvevő magyar hirdetők 53%-a TV-reklám helyett inkább online videóhirdetésre költene.  A többség fontosnak tartja a hiteles kutatási adatokat! * IAB - An Inside Look at Demand Side Perceptions of Digital Video Advertising Vezetői összefoglaló.

Megközelítőleg mennyit költött a céged az elmúlt évben összesen hirdetésekre/reklámra?

Szerinted várhatóan többet, vagy kevesebbet fog költeni az online médiában az elkövetkező 1 évben céged az ideihez képest? A TÖBBSÉG NÖVELNI FOGJA ONLINE KÖLTÉSÉT!

Cégednél körülbelül hány százaléka az online videóhirdetésre költött összeg a teljes online reklámköltésnek? JELENLEG ALIG RÉSZESEDIK A VIDEÓ AZ ONLINE REKLÁMKÖLTÉSBŐL

Amennyiben céged tervez online videóban hirdetni, milyen büdzséből biztosítana rá keretet? CSAK 15%-A A DÖNTÉSHOZÓKNAK, AKI NEM TERVEZ VIDEÓBAN HIRDETNI

Költenék/többet költenék online videóhirdetésre, ha lennének a hatékonyságát alátámasztó hiteles kutatások. A TÖBBSÉG SZÜKSÉGESNEK TARTJA A HITELES KUTATÁSI ADATOKAT!

Hajlandó lennék többet fizetni azért, hogy a hirdetésem releváns videó tartalomban jelenjen meg. TARTALOMRA KELL TARGETÁLNI!

Az online videóhirdetések jobb ügyfél-interakcióra adnak lehetőséget, mint a televízió hirdetések. IGEN!

Többet hirdetnék online videóban, ha a már meglévő TV spotomat változtatás nélkül tudnám felhasználni. FEL KELL KÉSZÜLNI A SPECIÁLIS SUPPORTRA

Többet költenék online videóhirdetésre, hogyha mérhető és összehasonlítható lenne a televíziós kampányok mérőszámaival. BIZONYÍTÉK KELL AZ INTERNETRE VÁNDORLÁSHOZ, NEM ÍGÉRET…

Mit gondolsz, a célközönségedre melyik alábbi hirdetési forma van legnagyobb hatással? ONLINE VIDEÓHIRDETÉST MINDENKINEK!!!

Szerinted céged online hirdetésre szánt költségvetésének hány százalékát fogja kitenni az online videóhirdetésre szánt összeg a következő 1 évben? HA CSAK A FELE IGAZ…

36 Szerinted céged online hirdetésre szánt költségvetésének hány százalékát fogja kitenni az online videóhirdetésre szánt összeg a következő 1 évben? HA EZ A FELE IS IGAZ…

Köszönöm a figyelmet!