Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

9. A személyes eladás (Personal Selling). PS fogalma és jellemzői Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "9. A személyes eladás (Personal Selling). PS fogalma és jellemzői Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a."— Előadás másolata:

1 9. A személyes eladás (Personal Selling)

2 PS fogalma és jellemzői Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a célcsoportot meggyőzni az értékesítés érdekében. Jellemzői: párhuzamosan van jelen más értékesítési megoldásokkal általában azonnali vásárláshoz vezet teljesen leköti a vendég figyelmét jó alkalom a meggyőzésre és a tartós kapcsolatok kialakítására lehet, hogy nem jön létre vásárlás, de a kialakított kapcsolat későbbi üzletkötés alapja lehet

3 A személyes eladás előnyei hitelesebbnek hat, megbízható rugalmas: a fogyasztót valóban érdeklő információk közlése történik

4 Az eladóval szemben támasztott követelmények Szakmai ismeretek Önképzés, továbbképzés Megfelelő viselkedés Kommunikációképesség Kifogások, panaszok kezelése Külső megjelenés Képes legyen csapatmunkára Rugalmasság Empátia Önbizalom Becsületesség Energikusság Elkötelezett lelkesedés


Letölteni ppt "9. A személyes eladás (Personal Selling). PS fogalma és jellemzői Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a."

Hasonló előadás


Google Hirdetések