Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítették: Bartus Ildikó, Branner Ida, Csernik Nikolett, Krajcs Gábor, Szilágyi Márta Budapesti Corvinus Egyetem -Eladásmenedzsment Személyes eladás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítették: Bartus Ildikó, Branner Ida, Csernik Nikolett, Krajcs Gábor, Szilágyi Márta Budapesti Corvinus Egyetem -Eladásmenedzsment Személyes eladás."— Előadás másolata:

1 Készítették: Bartus Ildikó, Branner Ida, Csernik Nikolett, Krajcs Gábor, Szilágyi Márta Budapesti Corvinus Egyetem -Eladásmenedzsment Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében

2 Cég bemutatása Személyes eladás megjelenése Személyes eladás folyamata Az eladószemélyzet irányítása Amiről szó lesz…

3 Cég bemutatása

4  David McConell alapította 1886-ban, California Perfume Company néven  Napjainkra az egyik legjelentősebb közvetlen értékesítést alkalmazó vállalat  Hazánkban 1990 óta van jelen  Az Avon cégfilozófiája: kereseti lehetőséget biztosít emelett kiváló minőséget nyújt alkalmazottak elismerése kötelességek a társadalommal szemben Cég bemutatása

5 Személyes eladás megjelenése

6  Nők árulnak nőknek oka az empátia és a személyesség alkalmazása az értékesítés során  Kezdetben az otthonaikban keresték fel a nőket, ma már a katalógust postaládákban helyezik el, vagy a munkahelyeken értékesítenek  Eladási ciklusok gyorsan követik egymást, egy kampány 2-4 hétig tart  Értékesítést segítő eszközök termékminták, cég logójával ellátott termékek és a katalógus Személyes eladás megjelenése

7 A személyes eladás folyamata

8 1.Azonosítás és minősítés  Igényfelmérés  Vásárlói potenciál becslés 2.Felkészülés a beszélgetés nyitására  Elismerés, termékelőny hangsúlyozása 3.Közelítés  Érdeklődésnek megfelelő kedvező ajánlat nyújtása 4.Bemutatás és szemléltetés  Vevő reakcióra épít  Kérdés feltevés a vásárlásra terelés érdekében  A termék előnyeinek hangsúlyozása A hatékony eladás lépései 1.

9 5.Ellenérvek kezelése  Kérdésekkel feltárják a probléma gyökerét  További előnyök hangsúlyozása 6.Zárás  Eddig elhangzottak összegzése  Korlátozott ideig fennálló akció hangsúlyozása  Az ügyfél ismerőseinek ajánláskérése 7.Utógondozás és a kapcsolat ápolása  Ügyféltoborzási költségek csökkentése  A siker az újravásárlásban mutatkozik meg A hatékony eladás lépései 2.

10 Az eladószemélyzet irányítása

11  Eladószemélyzethez tartoznak Közvetlen eladással foglalkozók Kereskedelmi képviselők (tanácsadók, koordinátorok…)  Eladószemélyzet feladatai Információ szerzése Eladás-tervezési feladatok Vevőkapcsolat-ápolási feladatok Megbízások lebonyolításával kapcsolatos feladatok Az eladószemélyzet és feladatai

12  Vezetés kidolgozza a választási szempontokat  Személyiségjegyek, melyeket figyelembe vesznek: Kereskedelmi képviselők toborzása Energikusság Magabiztosság Megjelenés Ágazati orientáció Speciális észjárás Empátia Belső késztetés Udvariasság  Bárki dolgozhat képviselőként  Alapvetően a koordinátorok feladata az új képviselők toborzása, de bárki jelentkezhet interneten

13  Képzés céljai, hogy az új tanácsadónők felvilágosítást kapjanak a … Vállalatról Termékekről Vevőkről Versenytársakról Kereskedelmi képviselők képzése Alkalmazható módszerekről Adminisztrációs feladatokról Felelősségről Értékesítési bemutatókról és szervezésükről  Tanácsadónők különböző szinteket érhetnek el egyes tanfolyamok elvégzésével

14 Kereskedelmi képviselők motiválása

15  Forgalmi jelentés  Személyes jelentések Üzletkötők megfigyelései Panaszok Vásárlók körében végzett felmérések Kereskedelmi képviselők értékelése

16  Rögzített (fix) összeg  Változó összeg  Költségtérítések  Természetbeni juttatások Kereskedelmi képviselők javadalmazása

17 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Készítették: Bartus Ildikó, Branner Ida, Csernik Nikolett, Krajcs Gábor, Szilágyi Márta Budapesti Corvinus Egyetem -Eladásmenedzsment Személyes eladás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések